De oplossing van @Charel09 is zeker erg mooi, maar ik ga me er nu niet aan wagen om een paar redenen. Ik ben niet echt bekend met inox maar ik lees dat het lastig zelf te zagen is zonder de juiste spullen. Daarnaast zit de stoel al in elkaar en zou ik uit de hand haaks een gat moeten boren op een armleuning die onder 10 graden naar achteren staat. Ook aan de onderzijde zou ik weer precies zo'n opening moeten hebben zodat de staaf daar in valt. En als ik daarna de bovenzijde wil polijsten moet ik ook de armleuning weer opnieuw aflakken....
Ik heb 4 steunen gemaakt van dezelfde houtsoort welke ik aflak en daarna plaats met een epoxylijm. Dan geeft het minder als de kier toch iets groter is en het zal nauwelijks opvallen. En qua sterkte zal het meer dan voldoende zijn.
Ik heb 4 steunen gemaakt van dezelfde houtsoort welke ik aflak en daarna plaats met een epoxylijm. Dan geeft het minder als de kier toch iets groter is en het zal nauwelijks opvallen. En qua sterkte zal het meer dan voldoende zijn.