De kogel is door de kerk, ik doe mijn lintzaag weg.
Niet omdat ik geen lintzaag nodig heb, maar omdat ik deze zat ben.
Daarom ook de schappelijke prijs van gratis op te halen voor een forumlid.
(enige voorwaarde is dat je hem niet voor een paar centen daarna doorverkoopt, dat zou ik wat flauw vinden)
Mijn grootste probleem is dat het zaaglint er regelmatig afloopt.
De meest voor de hand liggende oorzaken
Wat er wél goed aan is; hij loopt en start gewoon zonder problemen en ik heb er een kleine zaag bescherming op gemaakt.
Misschien is er iemand met een beperkt budget, meer geduld of handiger die er hopelijk voor hem/haar nog een tijd plezier van kan hebben.
Machine is op te halen in De Wilp (provincie groningen). Als je interesse hebt stuur dan maar een PB.
Ik heb wel ontdekt dat een lintzaag verrekte handig is en ik hoop op termijn zeker nog eens een goede te hebben.
Wellicht is er iemand die in het noorden woont die voor een schappelijk bedrag nog eens aan mij wil denken als ie een goede lintzaag op 230 verkoopt (middelmaatje).
Arjan

Niet omdat ik geen lintzaag nodig heb, maar omdat ik deze zat ben.
Daarom ook de schappelijke prijs van gratis op te halen voor een forumlid.
(enige voorwaarde is dat je hem niet voor een paar centen daarna doorverkoopt, dat zou ik wat flauw vinden)
Mijn grootste probleem is dat het zaaglint er regelmatig afloopt.
De meest voor de hand liggende oorzaken
- De zaaggeleiding niet werkt mogelijk niet optimaal
- Zaagblad is waardeloos, waardoor ik vrij stevig moet drukken
- Algehele afstelling moet beter.
- Alle denkbare combinaties van hierboven genoemde
Wat er wél goed aan is; hij loopt en start gewoon zonder problemen en ik heb er een kleine zaag bescherming op gemaakt.
Misschien is er iemand met een beperkt budget, meer geduld of handiger die er hopelijk voor hem/haar nog een tijd plezier van kan hebben.
Machine is op te halen in De Wilp (provincie groningen). Als je interesse hebt stuur dan maar een PB.
Ik heb wel ontdekt dat een lintzaag verrekte handig is en ik hoop op termijn zeker nog eens een goede te hebben.
Wellicht is er iemand die in het noorden woont die voor een schappelijk bedrag nog eens aan mij wil denken als ie een goede lintzaag op 230 verkoopt (middelmaatje).
Arjan