Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja ik heb dat oude model nog en dat heb ik eik nog maar een half jaar op zen hoogst en ik heb nog meer oude schroef machines liggen.
Ik ben aan het twijfelen haha
Eindelijk de motor de goede kan op gekregen.
Bleek een condensator motor te zijn, dus de condensator om gekeert en hij draait eindelijk met de klok mee.
Project ligt verder een beetje stil aangezien ik voor mijn verjaardag (16 janu) eindelijk 16 word en moet er dus achter in de tuin in een oude schuur een kroeg worden gebouwd.
Hoi Patrick, mooi hoor, je hebt je een mooi klusje op de hals gehaald. Ziet er uit als al een mooi stukje huisvlijt.... Wel link zo dat ding aan zonder bescherming, zon lint kan rare dingen doen als het eraf springt
Lintzaag is eigenlijk nooit "echt" af geweest, heb er een stuk of wat cls'en en wat plaatmateriaal mee gezaagt, maar door omstandigheden project niet verder kunnen voortzetten..
Maar wil eigenlijk vant winter wel weer beginnen met het bouwen
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.