Ik heb hier een leisha staan van hornbach….. uit de tijd dat ik nog niet zo ging zoeken op internet….. gekregen van m’n huidige schoonmoeder in de periode dat ik nog allemaal bijkomende ongewenste kosten had ( eigenlijk had ik geen nagel om m’n r*** te krabben…
Toentertijd was dat ding een uitkomst , zeker, ik was de koning te rijk. Ik heb er mee om leren gaan en nu een aantal zaaglinten verder heb ik eindelijk een redelijk lint erop liggen dat bijna niet gaat driften..yeeaah.
Ik weet dat er met afstellen veel te halen is en een goed lint is ook belangrijk.
Zou ik nu een dergelijke aanschaf gaan doen zou ik eerder kiezen voor een gerenommeerd merk en niet gaan voor het goedkope segment. Ik vind dat de Rolls-Royce niet nodig is qua design maar zou zeker letten op doorlaathoogte en uitlading, verkrijgbaarheid van onderdelen en een balie waar ze je kunnen helpen
Linten zijn eventueel ook nog elders verkrijgbaar, ikzelf heb er gewoon wegwerp linten op die als ze niet bevallen voor heel erg ruw zaagwerk gebruikt worden tot ze echt op zijn of breken.
Misschien dat ik een keer een nieuw loopvlak op m’n wielen zou kunnen leggen om iets meer plezier te hebben als wat ik nu al heb maar denk dat er dan een nieuwe grotere en zwaardere versie gaat komen want wat je ook aanschaft, er is of komt altijd wel weer iets beters/mooiers/stabielers dan wat je hebt.
Ik bedoel er mee aan te geven dat als je maar centen hebt voor een lowbudget versie en je kunt je er met een paar beperkingen mee vooruit helpen tot betere tijden je hiermee genoegen moet nemen.
De beperkingen waar ik tegenaan loop kunnen opgelost worden door een financiële impuls, maar weerhouden mij zeker niet in m’n bezigheden .
Succes met je dilemma,
Groetjes John