Lineaal hoekaanslag

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Ik heb al een aluminium uitvoering liggen van de vorige keer. Als ik een nieuwe zou bestellen zou ik het boogje voor de verstelbare hoek, verder naar links door willen laten lopen. Dat biedt meer mogelijkheden qua hoekinstellingen en maakt volgens mij weinig uit qua sterkte.
 

Kloekloek

Actieve deelnemer
10 apr 2019
55
15
Limburg (NL)
Ik heb al een aluminium uitvoering liggen van de vorige keer. Als ik een nieuwe zou bestellen zou ik het boogje voor de verstelbare hoek, verder naar links door willen laten lopen. Dat biedt meer mogelijkheden qua hoekinstellingen en maakt volgens mij weinig uit qua sterkte.

En hoe jij dat met het instellen van de hoek? Heb je daar een gradenboog op gemaakt?
 

Kloekloek

Actieve deelnemer
10 apr 2019
55
15
Limburg (NL)
Tot nu toe heb ik 10 geïnteresseerden (waaronder mijzelf). Peterl heb ik toegevoegd omdat ik zijn topic heb gekaapt (sorry daarvoor), maar heb nog geen definitieve bevestiging gekregen dat hij ook daadwerkelijk interesse heeft.

Ik heb navraag gedaan bij de firma die de hoekaanslag kan laseren uit aluminium, en voor de stukprijs bij 10 producten kan hij dezelfde stukprijs aanbieden voor 9 producten. de prijs wordt dan 46,03 euro (exclusief eventuele verzendkosten of afhalen in Roermond/Limburg). Ik haal ze zelf wel bij het bedrijf op zodat er geen extra verzendkosten bijkomen.
Let op: boutjes en moertjes zitten er niet bij, die zul je zelf moeten halen.

Graag zou ik iedereen willen verzoeken die interesse heeft in de hoekaanslag mij een persoonlijk berichtje te sturen zodat ik zeker weet dat ik 9 a 10 hoekaanslagen kan bestellen.
Ik zal er ook voor zorgen dat men dan de offerte krijgt. Wanneer ik zeker weet dat we 9 a 10 stuks kunnen bestellen kan ik de opdracht bevestigen. Details volgen dan in een persoonlijk berichtje.

Graag uiterlijk een persoonlijk bericht aan mij vóór aanstaande zaterdag.

Ps. Ik ben niet aansprakelijk voor de tekeningen die aangeleverd zijn.

@Wim Kluck, @jabjab, @peterl, @GillesT, @MartijnEHV, @Marijn, @gpf, @JonasLa, @BergenB
 

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Ik ben niet geïnteresseerd, sorry voor de onduidelijkheid, in mijn vorige post gaf ik aan dat ik reeds voorzien ben.
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Tot nu toe heb ik 10 geïnteresseerden (waaronder mijzelf). Peterl heb ik toegevoegd omdat ik zijn topic heb gekaapt (sorry daarvoor), maar heb nog geen definitieve bevestiging gekregen dat hij ook daadwerkelijk interesse heeft.

Ik heb navraag gedaan bij de firma die de hoekaanslag kan laseren uit aluminium, en voor de stukprijs bij 10 producten kan hij dezelfde stukprijs aanbieden voor 9 producten. de prijs wordt dan 46,03 euro (exclusief eventuele verzendkosten of afhalen in Roermond/Limburg). Ik haal ze zelf wel bij het bedrijf op zodat er geen extra verzendkosten bijkomen.
Let op: boutjes en moertjes zitten er niet bij, die zul je zelf moeten halen.

Graag zou ik iedereen willen verzoeken die interesse heeft in de hoekaanslag mij een persoonlijk berichtje te sturen zodat ik zeker weet dat ik 9 a 10 hoekaanslagen kan bestellen.
Ik zal er ook voor zorgen dat men dan de offerte krijgt. Wanneer ik zeker weet dat we 9 a 10 stuks kunnen bestellen kan ik de opdracht bevestigen. Details volgen dan in een persoonlijk berichtje.

Graag uiterlijk een persoonlijk bericht aan mij vóór aanstaande zaterdag.

Ps. Ik ben niet aansprakelijk voor de tekeningen die aangeleverd zijn.

@Wim Kluck, @jabjab, @peterl, @GillesT, @MartijnEHV, @Marijn, @gpf, @JonasLa, @BergenB

haysay

dat geeft niks ik lees het nu pas maar ik ben zeker geinteresseerd

gr peter
 

Kloekloek

Actieve deelnemer
10 apr 2019
55
15
Limburg (NL)
Helaas vorige week al de bestelling opgehaald bij het bedrijf. Ik ben zelf voorzien, dus kan helaas niks meer betekenen voor andere geïnteresseerden.
We zijn wel tot de conclusie gekomen dat de tekening nog iets aangepast moet worden. De klemstrip die je in de liniaal schuift is iets te klein, waardoor deze een minimale speling geeft.
Ik los dit op door de klemstrip niet te gebruiken, maar twee M8 moeren in de geleiding te schuiven (wel een beetje bijvijlen).
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn en JonasLa

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.554
Gaanderen
Helaas vorige week al de bestelling opgehaald bij het bedrijf. Ik ben zelf voorzien, dus kan helaas niks meer betekenen voor andere geïnteresseerden.
We zijn wel tot de conclusie gekomen dat de tekening nog iets aangepast moet worden. De klemstrip die je in de liniaal schuift is iets te klein, waardoor deze een minimale speling geeft.
Ik los dit op door de klemstrip niet te gebruiken, maar twee M8 moeren in de geleiding te schuiven (wel een beetje bijvijlen).
Bijvijlen, ik ga je voordragen voor de Nobelprijs. :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Marijn en jelmer

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.554
Gaanderen
Ach tijdens mijn werk heb ik van particulieren alle mogelijke omschrijvingen gekregen. Dus ja het meeste begrijp ik. Alleen als ze vragen om een moertje en ze bedoelen een boutje dan gaat dat mijn begrip te boven.
Soms spam ik wat men bedoelt. Dat kan wel eens selectief zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.