Lineaal hoekaanslag

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Beste mensen

Is er iemand die tekeningen digitaal heeft voor de lineaal hoekaanslag?

Ik hoor het graag
Alvast bedankt

Allemaal nog fijne dagen

Groeten peter
 

Denyo

Nieuw lid
4 sep 2019
2
0
Heb ze net zelf even in Autocad gezet, de lasersnijder kon de dwg tekening niet inlezen uit de originele draad.
 

Bijlagen

  • Hoekaanslag Lineaal - final dwg.zip
    28,6 KB · Weergaven: 75
  • Hoekaanslag Lineaal - final.pdf
    88,2 KB · Weergaven: 81

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Hoi

Ik heb die vraag ook uitstaan bij een bedrijf in de buurt maar nog geen reactie.

Is het mogelijk dat je er meerdere maakt
Ook voor forum leden?

Gr Peter
 

Denyo

Nieuw lid
4 sep 2019
2
0
Hallo Peter,

Ga nu eerst zelf een versie van Berken multiplex maken op mijn CNC tafeltje om te kijken of dit bevalt.
Heb zelf dus alleen ervaring met lasersnijden, dit is wel grover in de afwerking als frezen maar met wat simpele nabewerking prima te gebruiken. Dit zou eventueel ook voor anderen kunnen maar dat zou nog wel even kunnen duren omdat ik dit eerst zelf wil zien en testen.

Het opspanplaatje kunnen ze niet snijden, dit is te klein. Dus hier zou je zelf iets voor moeten maken.

Met vriendelijke groet, Maurice
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Hallo Peter,

Ga nu eerst zelf een versie van Berken multiplex maken op mijn CNC tafeltje om te kijken of dit bevalt.
Heb zelf dus alleen ervaring met lasersnijden, dit is wel grover in de afwerking als frezen maar met wat simpele nabewerking prima te gebruiken. Dit zou eventueel ook voor anderen kunnen maar dat zou nog wel even kunnen duren omdat ik dit eerst zelf wil zien en testen.

Het opspanplaatje kunnen ze niet snijden, dit is te klein. Dus hier zou je zelf iets voor moeten maken.

Met vriendelijke groet, Maurice
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Hoi Maurice

Tuurlijk dat begrijp ik geen probleem.
Graag volg ik de ontwikkelingen erg interessant. We wachten rustig af.
En een beetje afwerken is ook geen probleem. Het klemmetje is denk ik via aliexpress wel te bestellen.

Gr Peter
 

Kloekloek

Actieve deelnemer
10 apr 2019
55
15
Limburg (NL)
Ik heb zojuist de prijs opgevraagd voor het uit laten snijden van deze onderdelen in aluminium.
Een kennis van mij is werkzaam bij een bedrijf die dit kan uitsnijden in staal, maar het nettogewicht bedraagt dan 3,56 kg. Lijkt mij niet erg handzaam..


Edit: Offerte meteen retour in de mailbox.

Een enkel exemplaar laten snijden kost 57,10. Bij een oplage van 10 stuks kost deze 46,03 euro (incl.btw).
Boutjes en klemmetjes zitten er dan niet bij. Misschien dat er een aantal mensen hier geïnteresseerd zijn in een exemplaar en dat we 10 stuks kunnen afnemen?

Evengoed een lichte twijfel omdat de verstekgeleider van Makita zo'n 42 euro kost, maar twijfel bij deze ook over de degelijkheid (Klik).
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik heb al de festool versie maar voor lange lengtes is het wel makkelijk om een tweede erbij te hebben.
Ik wil er wel een. Ik hoor wel of het door gaat.
 

jabjab

Actieve deelnemer
10 mei 2011
259
130
Leeuwarden
Afhankelijk van de prijs heb ik ook wel belangstelling. Ik zou voor lange stukken hout (gebruik dan twee gekoppelde linialen wel eens willen proberen om een tweede aanslag aan de andere kant van de liniaal te hebben zodat ook die kant haaks is.
 

Kloekloek

Actieve deelnemer
10 apr 2019
55
15
Limburg (NL)
Als ik dan een lijstje mag maken met geïnteresseerden kom ik tot de volgende namen:
- Kloekloek
- Wim Kluck
- jabjab
- peterl (?)
- GillesT
- MartijnEHV
- Marijn
- gpf
- Jonas La
- Bergen B


Minimale afname is wel 10 stuks.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Marijn

Kloekloek

Actieve deelnemer
10 apr 2019
55
15
Limburg (NL)
Lijst met geïnteresseerden aangevuld. Als we 10 geïnteresseerden hebben zal ik de bestelling definitief maken. Ik zou wel een deadline willen stellen tot ergens halverwege volgende week?
Jullie krijgen van mij tegen die tijd een persoonlijk berichtje.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.