Lijmen gebroken kop gitaar

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.115
518
Moordrecht
Ik zou er dan toch in het midden een extra pen in frezen, zoals hierboven omschreven, je hebt nu de kans om het goed te doen en het is een mooie oefening. Je kan altijd een test doen. Haal op MP het goedkoopste gitaartje wat je kan vinden, maak een freesmalletje en probeer het uit. Het is een klassieke gitaar, dus heel veel kracht komt er niet op te staan, maar ik vermoed dat deze reparatie niet gaat houden, ook omdat Je hebt echt wel ruimte om er (liefst twee) extra materiaal, vers en zonder breuk in te krijgen. Klassieke halzen zijn breed genoeg. Plaatje bovenop mag helemaal doorlopen tot aan de topkam.

Als je een stuk mahonie nodig hebt om e.e.a. uit te voeren, stuur maar een PB, ik heb voldoende om je een paar stukjes te geven. Tegen verzendkosten uiteraard.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
964
306
Rosmalen
+1
Het is handig dat de stukken nu aan elkaar zitten, bovenfrees erdoor (voorzichtig, niet te veel diepte tegelijk willen frezen) en er een of twee (precies passende) spieeen in lijmen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.