....
Beetje een vreemde reactie.... het is juist extreem onprofessioneel om met ongeteste nieuwe spullen beroepsmatig aan de slag te gaan, behalve als het echt noodzakelijk is. Een beetje overdrijven is leuk, maar hou het wel reëel.
Nou nou, van een vreemde reactie gesproken, deze kan tellen hoor
Nog nooit in een bedrijf gewerkt? Anders zou je wel al gezien hebben dat het juist deze categorie is die als eerste met de nieuwste machines, lijmen, etc... aan de slag gaan. Juist omdat ontwikkelingen vandaag de dag zo snel gaan, de nieuwste kit laat misschien sneller werken toe of kan hogere belastingen aan, etc... Inoveren weet je wel, met achter de feiten aan te lopen schiet je geen bal op.
En als dat "ongeteste nieuwe spullen" slaat op een ordinaire sponningschaaf, dan heb ik een nieuwtje voor je, dat ding bestaat al minstens 80jaar in deze uitvoering
En om verdere heisa te stoppen, lees mijn eerste post in dit topic eens aandachtig door, zal je zien dat ik de twee mogelijke optie's gegeven heb, namelijk terug sturen of zelf oplossen. De eigenlijke keuze moet ieder voor zich uitmaken.
Heb daar alleen aangegeven dat IK zelf voor optie twee zou gaan in dit geval. Het staat ons toch nog vrij om een eigen mening te geven op dit forum hoop ik, anders hoeft het voor mij niet meer.