last minute deals bosch blauw

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Leuk spul, ik koop alleen uit principe niet van Amazon. Soms jammer als dit soort dingen zijn (of de lijmklemmen). Maar aangezien het voor mij slechts een hobby is kan ik die keuze maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.583
1.801
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ze schermen wel met 'vanaf adviesprijs' hè. Als je dat vergelijkt met de echte retail prijs bij een 'nederlandse winkel' (coolblue bv) is het al stukken minder hoog, die korting. Nog wel goedkoper dán, maar niet zo wereldschokkend dat ik zou zeggen 'kopen kopen kopen' (heb sowieso een haat-liefde verhouding met Amazon).
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Ik heb nog even zitten twijfelen bij de 125mm haakse slijper, die uiteindelijk geen 40, maar 13 euro goedkoper is dan bij de eerstvolgende in prijs. Maar doe het toch niet.. De drang om 'm te bezitten is groter dan de waarschijnlijkheid van gebruik. Daarbij heb ik al wel een 115 mm haakse slijper
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Ik heb nog even zitten twijfelen bij de 125mm haakse slijper, die uiteindelijk geen 40, maar 13 euro goedkoper is dan bij de eerstvolgende in prijs. Maar doe het toch niet.. De drang om 'm te bezitten is groter dan de waarschijnlijkheid van gebruik. Daarbij heb ik al wel een 115 mm haakse slijper
Hee, da’s een bekende kwaal😂☺️
 
  • Haha
Waarderingen: Rizz

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
500
118
Omg. Eindhoven
En nog even een handige tip die ik net binnen zag komen via de mail.
Bestel de eerste keer via de App en krijg 7,50 korting bij besteding van minimaal 25 euro.
Actiecode: AMAZONXMAS
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.