Tussendoor twee kleine werkstukjes gemaakt.
Armen voor een baby mobile die je aan de boxrand kunt klemmen.
De basis bestaat uit een gebogen gelamineerde arm. Basismateriaal esdoorn met bij de een Amerikaans noten laagjes en
bij de andere laagjes met Europees fruitboomkersen.

Bij een van de mobiles heb ik een "spin" gemaakt waaraan de voorwerpjes kunnen hangen.

Voor het lamineren heb ik mallen gebruikt. Die heb ik bekleed met tape om vastlijmen te voorkomen.
Om de ronde vormen tijdens het klemmen niet te beschadigen heb ik er stukjes zachtboard tussen
lijmklem en hout gebruikt. Als lijm gebruikte ik een PU lijm.

De bogen heb ik met een afrondfreesje op de freestafel afgewerkt.

Het dwarsplankje is met een schuifzwaluwstaart aan de boog bevestigd.
Op een van de knoppen heb ik met intarsiawerk een paardenhoofd in Amerikaans noten aangebracht.

In de knoppen is een indraaimoer aangebracht (moest er wel precies loodrecht in natuurlijk).

Armen voor een baby mobile die je aan de boxrand kunt klemmen.
De basis bestaat uit een gebogen gelamineerde arm. Basismateriaal esdoorn met bij de een Amerikaans noten laagjes en
bij de andere laagjes met Europees fruitboomkersen.

Bij een van de mobiles heb ik een "spin" gemaakt waaraan de voorwerpjes kunnen hangen.

Voor het lamineren heb ik mallen gebruikt. Die heb ik bekleed met tape om vastlijmen te voorkomen.
Om de ronde vormen tijdens het klemmen niet te beschadigen heb ik er stukjes zachtboard tussen
lijmklem en hout gebruikt. Als lijm gebruikte ik een PU lijm.

De bogen heb ik met een afrondfreesje op de freestafel afgewerkt.

Het dwarsplankje is met een schuifzwaluwstaart aan de boog bevestigd.
Op een van de knoppen heb ik met intarsiawerk een paardenhoofd in Amerikaans noten aangebracht.

In de knoppen is een indraaimoer aangebracht (moest er wel precies loodrecht in natuurlijk).