De laden zijn nu gereed voor gebruik. De laatste set laden gaf wat meer werk omdat de verdeelschotten aangepast moesten worden aan de verkleinde binnenafmetingen. Van de 5 diepteschotten hoefde ik alleen aan beide einden een paar millimeter te verwijderen. Die kon ik dus hergebruiken. De 2 breedteschotten moesten opnieuw gemaakt worden omdat de breedteschotten opnieuw gepositioneerd moesten worden. De vakjes bleven gelukkig groot genoeg om m'n standaard verpakking schroeven op te bergen. De achterste rij was iets minder toegankelijk zodat daar m'n reserve voorraad geplaatst is.
Omdat de bovenste lade flink lager werd heb ik van de diepteschotten zowel van de boven- als van de onderkant een paar millimeter moeten afzagen. De standaard doosjes pasten er gelukkig net nog in.
En nu maar labels gaan printen.
Nu de laden zo soepel gaan vraag ik me nog steeds af waarom ik er zolang mee gewacht heb.
P.S. Op de zijkanten van de fronten zie je afwisselend een donkere en een lichtere kleur van het laminaat. Omdat dit niet bij alle laden hetzelfde is lijkt het of de laden gesloten niet in hetzelfde vlak liggen. Dat is gezichtsbedrog.