Dan bij deze een beloning voor de heren:
Het begin van de plintenbak
Jee het is gelukt
, (mijn eerste werkstuk ooit welke enigszins fatsoenlijk te noemen is
)
Vlug de rest van het hout aangeschaft want ik wilde verder, zoals je ziet heb ik een zee van ruimte...
En dan rustig het eerste kastje in elkaar zetten. Ik had geluk dat mijn ladekastje(met de radio erop) precies hoog genoeg was om te gebruiken als verhoging voor mijn halve kastje.
En af is ie
Het tweede kastje ging alweer heel wat vlugger, en toen kwam ik erachter dat ik mezelf opgesloten had.
Mijn werkstuk stond mooi voor de deur geparkeerd en ik vond het geen strak plan om het nu al te gaan verplaatsen (ivm met de nog natte lijm e.d.)
Een kastje wankelde een beetje, daar maakte me ik een beetje zorgen over. Maar toen besefte ik dat de kastje en aan elkaar en aan de plintenbak vast komen te zitten. Dus dat wankelen mag geen probleem zijn denk ik.
Het wankelen is veroorzaakt door dat een plank een paar mm afweek van de tekening, hij steekt ook aan een kant ongeveer 1.5mm te ver eruit. Ik denk dat ik dit wel netjes weggewerkt ga krijgen, zoniet zal er een nieuw kastje moeten komen.
Na het derde kastje gemaakt te hebben alles op de plintenbak gezet. Er zijn nog geen kastjes aan elkaar vast geschroefd.
Er is nog niks geverfd, alleen het middelste kastje is nog maar geschuurd. De "bovenplint" zit ook nog niet vast, dit wil ik eigenlijk pas doen als alles bevestigd zit op de plintenbak (vandaar dat ik het vast heb gemaakt met de lijmklem voor de foto
)
De kraan zit ook nog niet vast, die komt uiteraard pas erop als het werkblad erop zit. Hij zit nu even bevestigd aan een stuk resthout om te kijken hoe hij stond
.
De kwaliteit van de foto's worden bij de volgende foto's beter. Tot nu toe is bijna alles met de telefoon gemaakt vandaar.
Ik denk dat ik niet mag klagen over mijn voortgang aangezien dit mijn eerste project is. Ik ben er in ieder geval tevreden mee tot nu toe
Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar jullie mening