Laagstructuur Berken 18/21 mm

deklatje

Nieuw lid
16 aug 2020
7
3
....Ik denk dat ik dado's ga frezen waarna ik de planken in de wanden kan schuiven en verlijmen. Ook de zijpanelen wil ik zo bevestigen op de bodem. Een beetje zoals onderstaand voorbeeld.
Ik had begrepen dat lamello's te weinig stevigheid geven om de planken op z'n plek te houden.

Ik heb een goedkopere lamellenfrees gekocht en dat werkt bijzonder prettig! Het geeft je wel iets speling maar dat vond ik juist fijn. Soms heb je een millimetertje speling nodig om het strak te krijgen:)
Een beetje goede bruislijm ertussen en het zit muurvast!
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.162
868
Ulvenhout
Ik heb een goedkopere lamellenfrees gekocht en dat werkt bijzonder prettig! Het geeft je wel iets speling maar dat vond ik juist fijn. Soms heb je een millimetertje speling nodig om het strak te krijgen:)
Een beetje goede bruislijm ertussen en het zit muurvast!

Ik heb ook een lamellenfrees gekocht en ben van plan deze in te gaan zetten voor de kast. de planken doe ik met gewone plankdragers. Als het in onze keuken wordt gebruikt zal het zeker in een klerenkast blijven zitten.
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
Hoe is dit afgerond?
hoe ik deze vraag moet begrijpen, is me niet direct duidelijk

ten eerste . . . welkom
ik merk dat je vandaag om 22:53 lid geworden bent + deze vraag jouw 1ste bericht is
altijd handig dat nieuwe leden zich ietwat voorstellen, zonder dat ze daardoor privégegevens vrijgeven, opdat wij ons een idee kunnen vormen van hun ervaring + de manier waarop wij best met hun vragen omgaan

terug naar 'hoe is dit afgerond'
doel je op het aflopen van het draadje ?
in #18 heeft @deklatje foto's geplaatst, waardoor we dit draadje als 'afgerond' kunnen beschouwen
doel je met 'afronden' op het afronden van een bepaald materiaal ?
dan zou dit draadje na verdere precisering van de vraag heropend kunnen worden
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.