Kort hout invoeren

Martin66

Actieve deelnemer
7 dec 2012
62
0
IJmuiden
www.baasboards.nl
Hallo, ik ben op zoek naar een systeem dat automatisch hout in de vierzijdig voert. ik weet dat het bestaat maar kan er niets over vinden. het hout is tussen 45 en 90 cm en het systeem dat ik ooit ergens gezien heb laad je een stapel in een rek en een soort van duwer duwt de onderste dan automatisch over de invoer tafel naar binnen. Zo kan je als je alleen werkt toch vlot een hele stapel verwerken. Iemand tips?

Dank alvast.

Martin66

Actieve deelnemer
7 dec 2012
62
0
IJmuiden
www.baasboards.nl
zoals je een stapel papier in de invoerlade van een kopieermachine propt, en dan de machine zonder enige tussenkomst verder laat werken ?
Klopt, ware het niet dat je de machine niet alleen laat, ik zie het als volgt;
Ik doe er bijvoorbeeld 10 balkjes in en deze gaan dan door de vierzijdige en aan de andere kan pak ik ze dan weer op. Op deze manier kan je goed alleen werken.

Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.836
3.466
Als je zoekt op aanvoerautomaat voor vierzijdige schaafmachine, krijg je meerdere aanbieders. Bijvoorbeeld DEGROOT heeft er een van WEINIG.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.