Komt je zaagblad net van de slijpdienst

jmartens

Actieve deelnemer
28 dec 2014
151
47
Dat is zoiets als Asterix die aan Obelix probeert uit te leggen dat de West-Goten in het oosten wonen en de Oost -Goten in het westen
LOL
Leitz heeft zelfs een app om gereedschap aan te melden.
Bekijk bijlage 107704

Ik heb geen Android en kan het dus niet testen.Geen idee of het voor BE ook actief is en voor particulieren.
Die had ik al eens geïnstalleerd, destijds werd op de kaart totaal geen inleverpunten aangegeven. Ophaalservice is volgens mij alleen voor bedrijven.
Zojuist nog eens geïnstalleerd en nu zijn er in en rondom Maastricht wel een aantal afleveradressen te zien.

Leitz is een bekend merk voor de hout verspanende industrie, vermoed dat hun slijpservice ook wel in orde en zeer professioneel is. Heb nu in ieder geval een aantal alternatieven. Dank aan @mathieu en @L.N.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.141
982
Heb je daar ook ervaring mee?
Ja, ik heb daar met regelmaat zaagbladen en messen van mijn vandiktebank naar toe gebracht. Altijd goede service en niet duur. Ze doen alles in huis en zijn daarmee ook sneller dan andere zaken. Je kunt hierdoor ook goed met hen overleggen. Ze slijpen ook voor particulieren.

Voor het werk heb ik ook wel eens zaagbladen naar Raedschelders (Zwartberg/Genk, nu Lecot) gebracht. Die besteden het uit, waardoor het langer duurt voordat de zaagbladen terug zijn. Ze waren ook duurder dan Siko en voor mijn gevoel waren de zaagbalden minder scherp.
 
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead en jmartens

jmartens

Actieve deelnemer
28 dec 2014
151
47
Ja, ik heb daar met regelmaat zaagbladen en messen van mijn vandiktebank naar toe gebracht. Altijd goede service en niet duur. Ze doen alles in huis en zijn daarmee ook sneller dan andere zaken. Je kunt hierdoor ook goed met hen overleggen. Ze slijpen ook voor particulieren.
Dat klinkt als een goede aanbeveling. Binnenkort maar eens even bij ze aan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.