Hallo mede houtliefhebbers,
Ik ben bezig om wat wandplanken te maken en moet hiervoor 100% rechte gaten in het hout boren voor de muurbevestiging.
Met de hand lukt dit helaas niet. Nu twijfel ik om een van de volgende hulpstukken aan te schaffen.
www.gereedschappro.nl
Voordeel: Goedkoper
Makkelijker op te bergen/mee te nemen
Kan verplaatst worden naar het werkstuk ipv andersom
Of toch een kolomboormachine maar deze zijn een stuk duurder, zwaarder en nemen meer plek in.
Ook heb ik een kolomboormachine nog nooit nodig gehad dus vraag mij af hoe vaak ik hem echt zou gebruiken.
Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor het meedenken
Ik ben bezig om wat wandplanken te maken en moet hiervoor 100% rechte gaten in het hout boren voor de muurbevestiging.
Met de hand lukt dit helaas niet. Nu twijfel ik om een van de volgende hulpstukken aan te schaffen.

UJK Drill Guide de mooiste boorstandaard met 10 mm chuck = boorkop | 106072
Eigenschappen:- Dé beste - Multi-inzetbare makkelijk mee te nemen boorgeleider / boorstandaard op de markt!- Nauwkeurig design en precieze afwerking zorgen voor een accuraat resultaat- Boor in iedere mogelijke hoek tussen de +/- 55°- Stel in op 90° voor…
Makkelijker op te bergen/mee te nemen
Kan verplaatst worden naar het werkstuk ipv andersom
Of toch een kolomboormachine maar deze zijn een stuk duurder, zwaarder en nemen meer plek in.
Ook heb ik een kolomboormachine nog nooit nodig gehad dus vraag mij af hoe vaak ik hem echt zou gebruiken.
Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor het meedenken