Klimmer in hout.

Deze klimmer heb ik voor mijn beste vriend en klimmaat gemaakt in de tijd dat je tijdens de laatste lockdown niet naar de winkels kon om iets te kopen.

Een stuk Prunus met schors.
Mooi gelijk de gelegenheid om mijn eigen verjaardags cadeau uit te proberen.
Ik heb een figuurzaag machine gekregen, en ik weet het is niet een Hegner en kan helemaal niet aan die kwaliteit tippen.
Het is een gewone Ferm met voet pedaal en toerental instelling. Er zitten zaagjes bij met dwars stiftjes maar ook bevestigings blokjes voor andere zaagjes .
Voor de werkstukken die ik maak en de frequentie van gebruik ( en natuurlijk de prijs 80,-euro nieuw in doos)vindt ik het een heel behoorlijke figuurzaagmachine.
Het figuur uit gezaagd en daarna bij gesneden.
Ik heb bewust het schors laten zitten.
Geheel geschuurd en daarna in de Danish Oil .

IMG_20211228_055629_HDR.jpg

IMG_20211228_055700_HDR.jpg

IMG_20211228_221342_HDR.jpg
IMG_20211228_221353_HDR.jpg

IMG_20211228_221410_HDR.jpg

Leuk om te maken en nog leuker om te geven.

Groet Edwin.
 

JHvH

Nieuw lid
1 jan 2022
10
3
Odijk
Deze klimmer heb ik voor mijn beste vriend en klimmaat gemaakt in de tijd dat je tijdens de laatste lockdown niet naar de winkels kon om iets te kopen.

Een stuk Prunus met schors.
Mooi gelijk de gelegenheid om mijn eigen verjaardags cadeau uit te proberen.
Ik heb een figuurzaag machine gekregen, en ik weet het is niet een Hegner en kan helemaal niet aan die kwaliteit tippen.
Het is een gewone Ferm met voet pedaal en toerental instelling. Er zitten zaagjes bij met dwars stiftjes maar ook bevestigings blokjes voor andere zaagjes .
Voor de werkstukken die ik maak en de frequentie van gebruik ( en natuurlijk de prijs 80,-euro nieuw in doos)vindt ik het een heel behoorlijke figuurzaagmachine.
Het figuur uit gezaagd en daarna bij gesneden.
Ik heb bewust het schors laten zitten.
Geheel geschuurd en daarna in de Danish Oil .

Bekijk bijlage 113766

Bekijk bijlage 113767

Bekijk bijlage 113768
Bekijk bijlage 113769

Bekijk bijlage 113770

Leuk om te maken en nog leuker om te geven.

Groet Edwin.
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.