Kity 638 vlak-vandiktebank

Status
Niet open voor verdere reacties.

hahnwerke

Actieve deelnemer
13 feb 2017
158
63
Ik heb een in zeer goede staat verkerende Kity 638 vlak-vandiktebank te koop. Deze is zo'n twee jaar geleden aangeschaft, maar kort daarna heb ik een gedeelde werkplaats betrokken waar al een vergelijkbare machine staat. De Kity is sinds hij in mijn bezit is nauwelijks gebruikt, en als je naar de machine kijkt lijkt het erop alsof hij in de jaren daarvóór ook erg weinig gebruikt is. Het is een model uit de jaren '80 op krachtstroom, schaaft 310 mm breed en max. 260 mm hoog. Hij staat nog op zijn europallet, er is geen heftruck aanwezig, maar wel een kettingtakel dus hij is op een aanhanger te laden. De machine weegt zo'n 230 kg, staat in Harmelen en ik zou er graag 1100,- inc btw voor ontvangen. Ik kan een factuur schrijven indien gewenst zodat de btw kan worden afgetrokken. Enigste minpunt is dat er tijdens het schaven een spijker geraakt is, dus de messen zullen moeten worden geslepen, maar verder is het een gebruiksklare, erg nette machine.

Rick
 

Bijlagen

  • Bestand_004.jpeg
    Bestand_004.jpeg
    140,4 KB · Weergaven: 156
  • Bestand_005.jpeg
    Bestand_005.jpeg
    142,1 KB · Weergaven: 150
  • Bestand_006.jpeg
    Bestand_006.jpeg
    135,6 KB · Weergaven: 139
  • Bestand_007.jpeg
    Bestand_007.jpeg
    106,5 KB · Weergaven: 146
  • Leuk
Waarderingen: starf en Athanor

twanido

Actieve deelnemer
30 nov 2020
32
7
Mooie VVD! Jammer dat de messen wat schade hebben... Ik kocht me een tijd geleden een nieuwe VVD van Dewalt...Had niet veel keuze, ik kan langs buiten moeilijk in de kelder met zo'n groot gewicht...Moeilijke tocht over kiezels richting kelder langs buiten... Anders had ik het wel geweten...degelijkheid van een toestel zoals deze Kity...Ik ben zeker niet ontevreden van mijn Dewalt maar kreeg ik deze Kity in mijn kelder, ik gooide mijn Dewalt gelijk de deur uit.. Succes met de verkoop!
 
  • Leuk
Waarderingen: hahnwerke

Jan Hovens

Nieuw lid
21 sep 2014
18
0
Ik heb een in zeer goede staat verkerende Kity 638 vlak-vandiktebank te koop. Deze is zo'n twee jaar geleden aangeschaft, maar kort daarna heb ik een gedeelde werkplaats betrokken waar al een vergelijkbare machine staat. De Kity is sinds hij in mijn bezit is nauwelijks gebruikt, en als je naar de machine kijkt lijkt het erop alsof hij in de jaren daarvóór ook erg weinig gebruikt is. Het is een model uit de jaren '80 op krachtstroom, schaaft 310 mm breed en max. 260 mm hoog. Hij staat nog op zijn europallet, er is geen heftruck aanwezig, maar wel een kettingtakel dus hij is op een aanhanger te laden. De machine weegt zo'n 230 kg, staat in Harmelen en ik zou er graag 1100,- inc btw voor ontvangen. Ik kan een factuur schrijven indien gewenst zodat de btw kan worden afgetrokken. Enigste minpunt is dat er tijdens het schaven een spijker geraakt is, dus de messen zullen moeten worden geslepen, maar verder is het een gebruiksklare, erg nette machine.

Rick
Dag Rick,


Mocht de VVD er nog zijn dan wil ik hem (of haar?) well hebben.
Stuur mij maar een mail naar jhovens@home.nl.

Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.