Kabelshop.nl | Betrouwbaar, Goedkoop en Supersnel!
Voor 23:59 besteld? Morgen thuis! ✔ Nergens goedkoper ✔ Winnaar Shopping Awards ✔ Je verwacht het niet we hebben het wel

zit er vast wel 1 voor je tussen
Hoe weet jij dat?Deze zat er oorspronkelijk op
Er valt voor mij niks te testen.Je geeft verder weinig informatie, om vanaf afstand storing te zoeken. Wat heb je verder getest?
De motor loopt(draait) gewoon als ik hem een zetje geef zonder de condensator. Ik weet niet of de condensator net zo is aangesloten zit/ zat als die oude want daar kon je niks meer op lezen. En de bedrading is gewoon oud.Als je de condensator er af haalt, en je geeft de motor een zetje, loopt hij dan wel gewoon? Weet je zeker dat de condensator weer net zo aangesloten zit, als toen je de oude er af haalde? Hoe ziet de bedrading er verder uit?
Deze wordt geleverd als reservedeel door Probois voor o.a. de Kity 635.Hoe weet jij dat?
Ok. Ik vraag dat omdat de uF zo laag is. En omdat de anderen en hogere waarde opgeven.Deze wordt geleverd als reservedeel door Probois voor o.a. de Kity 635.
En de waarde klopt ook voor een 1,1 kW motor.
25 of 31 uf zit je probleem niet. Je motorwikkeling lijkt dus goed te zijn, maar je startwikkeling lijkt tegengesteld aan de hoofdwikkeling
Ok. Dus wat nu?25 of 31 uf zit je probleem niet. Je motorwikkeling lijkt dus goed te zijn, maar je startwikkeling lijkt tegengesteld aan de hoofdwikkeling te werken.
@rean ,
Eerst even de netspanning eraf en maak dan eens een foto waarop te zien is hoe de condensator aangesloten is aangesloten en post die hier.
Nog een andere vraag:
Als je de condensator losneemt zoals @chevy66 ook al opperde je geeft de motor een zetje, komt die dan op toeren zodat je met de machine kan werken?
Prima. Er is dus geen mechanische blokkade of zoiets waardoor de motor wordt geremd.Ja hij draai gewoon netjes zonder dat hij veel snelheid afneemt.