Dankjewel Jaap ja als je niet veel kunt moet je in ieder geval de juiste spullen hebben Ben erg blij met de werkplek, een zee aan ruimte en super praktisch. Daarnaast heerlijk met die gashaard erin en de TV op een draaibare beugel zodat ik in het zitje zonder nek te verdraaien kan kijken maar ook vanaf mijn werkplek de TV kan gebruiken als Zoom monitor.Heb je post over dit prachtige kantoor even gemist Scheppie, het ziet er echt super uit. Chique met die mooie haard, de kleurstelling, het plafond!
Moet je ook veel voldoening geven, jij hebt ook altijd serieus geïnvesteerd in goed gereedschap en dan zo'n mooie kastenwand maken is wel gaaf!
jaap
Plafond was ook lang een twijfelpunt die constructie met moeder en kindsalken was zo mooi en strak. maar ja de moeder én de kindbalken waren beide te licht uitgevoerd dus de overspanning opdelen was voor beide de makkelijkste en meest praktische oplossing en ook esthetisch is dat prima uitgepakt geloof ik. Zo zie ja maar dat als je er maar lang genoeg over nadenkt en alle voors en tegens zorgvuldig afweegt je vanzelf makkelijker de juiste beslissing neemt. Als ik in haast dingen had gedaan wellicht net t verkeerde. En dan weer aanpassen is eigenlijk geen optie, die 3 stalen liggers die haal je er niet zomaar even weer uit.