Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat zouden jullie doen de drie lage kasten een voor een monteren op de kast die er al staat of eerst de drie kasten aan elkaar monteren en dan vast maken op de kast die er al staat
de voorkant van de drie kasten moeten gelijk komen met de kast die er nu al staat
zou er straks nog wat aan verder doe maar ik weet niet meer waar ik mijn kast verbinders heb gedaan
Waterpas en haaks maken met stukjes hpl of fineer, lijmklem erop. Wand aan wand: voorboren met verzinker, schroeven erin. Bodem op regelwerk: voorboren met verzinker en vastschroeven. Als er nog een regel achterlangs loopt werkt het nog strakker.
ik zou denken in het midden ( en op die lijn u gaten boren en haken steken ) .. zodat je u kasten nog omhoog & omlaag kan bijregelen ?
Hier in mijn keuken ook dat systeem kasten opgehangen .. alez het langs één kant draait kan je maar meer in 1 richting corrigeren denk ik ..
Problemen met de kast verbinders het zijn er voor twee platen van 18 aan alkaar te maken maar er zit te 1 à 2 mm speling op
wat ik nu ga doen is ze allemaal 3 à 4 mm inkorten
Wat werk zijn meer dan 30 stuks
Ga je in de kast rond de pomp en de boiler nog een stijl tussen zetten of blijft deze overspanning zo groot?
Naar mijn ervaring gaat de kopplaat na een tijd doorhangen.
Je zou eventueel kunnen opteren voor een demonteerbare plaat of balk die je makkelijk kan wegnemen als men aan de apparaten moet zijn voor onderhoud of vervanging?
Dit als ondersteuning van de grotere overspanning.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.