Hoi mede houtbewerkers,
Aller eerst dank dat jullie het hier voor mij opnemen en het vertrouwen in mij hebben dat ik niet zomaar zoiets negatiefs neerzet op een forum.
Dit las ik vanochtend in een bericht van Jaap aan mij, terwijl ik dit incident al lang vergeten was,
het opvolgende 2de bericht en de post van jullie van de laatste dagen kon ik ook nog niet dus had ik nog niet gelezen voor mijn antwoord aan Jaap.
Ondanks dit verhaal nu weer even verder gaat blijf ik bij mijn antwoord aan Jaap en aan de persoon van Vaten online, daar ik nu na al die tijd vindt dat ik dit toch niet zo snel hier had moeten schrijven, iets van " in the heat off a moment" ik was er na een paar dagen al geheel weer klaar mee, daar ik van nature geen haatdragend persoon ben.
Ook nu een hele tijd verder kan ik me best voorstellen dat het voor die persoon ook een verkeerd momentje op op de verkeerde tijd kon zijn, hebben we allemaal wel eens in het leven. Wel vind ik het jammer van het geheel te ontkennen daar ik het hele gesprek op mijn foon heb staan, ik neem altijd alle gesprekken op waar iets fout kan gaan of gaat.
Aller eerst heeft hij mij dingen gewenst en niet de dingen gedreigd om te doen, dit moeten we wel in ons achterhoofd houden daar het verschil groot is, En ik hem dit niet in zijn schoenen wil schuiven, het op genomen gesprek is hier heel duidelijk over, ook al kan mijn verhaal als ik het nu terug lees verkeerd geïnterpreteerd worden, mijn excuses daarvoor. het is zo als ik het al schreef hierboven, een moment opname dat je nog totaal overdonderd ben van een waardeloze gebeurtenis.
Ik wens dit persoon het beste en heb geen nare gevoelens naar hem, daar is het leven te kort voor.
---------------------------------------------------
Hier mijn antwoord naar de vraag van Jaap,
Hallo Skybiker, kreeg via het forum van vatenonline onderstaand bericht. Heb geantwoord met de vraag of het probleem inmiddels goed is opgelost. Die vraag stel ik jou ook maar even.
jaap
De gebruiker gaf de volgende reden:
Beste Woodworks,
Er staat op jullie forum en bericht die ten heel ten onrechte geplaatst is waar wordt gesugereerd dat wij als bedrijf iemand met de dood zouden hebben bedreigd. Dit gaat veel te ver!
Ik zou graag zien dat dit bericht van de site gaat, een ontevreden klant is nooit leuk, maar deze beschuldigingen gaan helemaal nergens over.
In afwachting van julllie reactie,
Gr
Simon
vatenonline.nl
Mijn antwoord aan Jaap,
Hoi Jaap, helaas is mijn verhaal op waarheid berust, Ik heb werkelijk in mijn gehele leven nog nooit zo'n onbeschoft en klant onvriendelijk persoon gesproken,
Des ondanks dat mag je het van mij wel weghalen daar ik het nu terug lees, ik er ook niet trots op ben dat ik dit in het openbaar geschreven heb.
Helaas heb ik het hele gesprek nog steeds op mijn telefoon staan en even terug geluisterd, ook in het bericht hierboven van deze persoon probeert hij weer om het naar zijn kant toe te draaien door te schrijven dat hij beschuldigt wordt dat hij iemand met de dood "BEDREIGD" zal hebben, terwijl ik toch echt schreef dat hij mij dat "WENSTE" (ik en mijn gehele gezin kon pleuris, kanker en de tyfus krijgen maar zeker geen vat meer van hem, excuses voor deze waardeloze woorden) dit is mijn aanzien toch best een groot verschil. Had hij het gedreigd dan had hij het wel geweten want dan zou ik daarvan aangifte hebben gedaan, maar wensen mag hij als is dat ook niet zo netjes en klantvriendelijk.
Ook moest hij nog nadenken wanneer hij eens tijd zou hebben om mijn geld terug te storten en / of hij dat wel zou doen. Maar dit heeft hij alsnog netjes terug gestort.
Voor mij is dit al lang geleden en was dit al helemaal vergeten, dus ik wens dit persoon het beste, daar Karma zijn werk altijd wel doet als hij zo tegen anderen ook tekeer gaat.
voor mij heeft hij duidelijk nog veel te leren in het leven.
Aan jou en aan het forum wil ik nu ik het zo terug lees mijn excuses aanbieden dat ik dit zonder goed na te denken en in het heetst van de strijd zo lomp op het forum heb neergezet,
het hoort hier eigenlijk niet daar dit forum juist altijd zo positief is.
Aan de persoon van vaten online,
Jammer dat ik nog steeds merk dat er weinig veranderd in je is, door van wensen, dreigen probeert te maken en het zo weer wat erger wil laten klinken dan dat ik naar waarheid schreef,
Bied ik je toch mijn excuses aan dat ik jou en je bedrijf even zo negatief in het openbaar heb neergezet, en zal ik Jaap van het forum vragen dit te verwijderen.
Jaap, bij deze wil ik jou vragen om het bericht in zijn geheel te verwijderen, alvast mijn dank daarvoor.
Groet Skybiker.
Het tweede bericht dat ik van Jaap kreeg (geschreven door vaten online), ga ik hier niet neerzetten omdat ik van mening ben dat het nu klaar moet zijn en ik hun het beste wens.
Bij deze Simon van vaten online,
Ik zal nu even groot genoeg zijn om jouw mijn excuses aan te bieden dat ik de ervaring (aanvaring) die wij samen hadden hier openbaar heb neergezet.
Ik wens jou het beste en veel succes met je bedrijf.
Al blijf ik nog steeds bij mijn mening, dat als het allemaal zo gelogen is, jij mij een vat had opgestuurd in plaats van mijn geld terug te sturen, daar ik nog steeds vind dat ik wel recht had om jouw te bellen waar mijn bestelling bleef na anderhalve week na betaling en dan een net en fatsoenlijk antwoord had kunnen krijgen. In plaats van dat heb je mij zeer onterecht en onfatsoenlijk behandeld als betalende klant, je beslissing was dat ik echt geen vat van jou zou krijgen ondanks ik je netjes betaald had, nee je vond het absoluut niet normaal dat klant na anderhalve week al gingen zeiken waar de bestelling bleef.
Groet,
Skybiker.