Kadootjes gehad

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.577
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Begin deze maand was ik jarig, maar het laatste kado (van mijn collega's) moest van ver komen en kwam zodoende pas vandaag binnen. Tesamen met wat presentjes van mijn gezin heb ik dus wat nieuw ijzer voor mijn werkplaats, maar dan wel heel sjiek spul!

WhatsApp Image 2023-04-03 at 07.50.20.jpeg

WhatsApp Image 2023-04-03 at 07.50.43.jpeg

Tot nu toe waren de gaten in mijn werkbank nog niet helemaal 'door' - dat moet dus nu echt wel voor deze bankhaak. Ik merk dat het lastig is hem correct vast te meppen, soms klemt hij echt heel goed en soms veert hij gewoon terug omhoog. Tips?

Voor de draaibank kreeg ik ook iets dat ik al lang nodig had:

WhatsApp Image 2023-04-03 at 07.51.11.jpegWhatsApp Image 2023-04-03 at 07.51.19.jpeg

ik werkte al heel lang met dat mini zwarte dingetje wat je ziet liggen, echt heel lastig voor langere voorwerpen. Dat is nu opgelost.

En last but not least het pakket dat zich vandaag meldde na een lange reis over de oceaan:

WhatsApp Image 2023-04-22 at 19.28.27.jpeg
WhatsApp Image 2023-04-22 at 19.28.27(1).jpeg

Een heuse No. 4. Durf hem bijna niet te gebruiken, zo luxe.
 

Handtools

Actieve deelnemer
14 mrt 2022
36
10
Ollanda
Wat voor gereedschap is foto 1?
Begin deze maand was ik jarig, maar het laatste kado (van mijn collega's) moest van ver komen en kwam zodoende pas vandaag binnen. Tesamen met wat presentjes van mijn gezin heb ik dus wat nieuw ijzer voor mijn werkplaats, maar dan wel heel sjiek spul!

Bekijk bijlage 130627

Bekijk bijlage 130628

Tot nu toe waren de gaten in mijn werkbank nog niet helemaal 'door' - dat moet dus nu echt wel voor deze bankhaak. Ik merk dat het lastig is hem correct vast te meppen, soms klemt hij echt heel goed en soms veert hij gewoon terug omhoog. Tips?
Het kan zijn dat je werkbankblad te dik is of te dun.is het blad te dik kan je het gat van onderen wat groter maken.bij een te dun blad kun je hem dikker maken.ook kan het zijn dat je je holdfast wat ruwer moet maken met schuurpapier of een vijl.
Voor de draaibank kreeg ik ook iets dat ik al lang nodig had:

Bekijk bijlage 130629Bekijk bijlage 130630

ik werkte al heel lang met dat mini zwarte dingetje wat je ziet liggen, echt heel lastig voor langere voorwerpen. Dat is nu opgelost.

En last but not least het pakket dat zich vandaag meldde na een lange reis over de oceaan:

Bekijk bijlage 130631
Bekijk bijlage 130632

Een heuse No. 4. Durf hem bijna niet te gebruiken, zo luxe.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.