Jet Lintzaagmachine JWBS-14Q

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orpheo

Nieuw lid
12 jul 2022
20
6
Aalsmeer
Omdat ik stop met mijn werkzaamheden, zet ik mijn Jet Lintzaagmachine te koop. De machine is gekocht in 2020. De nieuwprjis was EUR1400, en de vraagprijs weerspiegelt dat dus ook. 10% afschrijving per jaar is de norm.

Vraagprijs: EUR1100

De machine kan opgehaald worden in mijn atelier in Aalsmeer; voor het eind van de maand móet de machine weg!

Kenmerken:
  • Gelaste stalen constructie - zeer stabiele machine
  • Zaagbladgeleiders op kogellagers
  • Verstekgeleider verstelbaar van -60° tot +60°
  • Werktafel kantelbaar op -10° / 0° / +45°
  • Elektromechanische motorrem
  • Afzuigmond Ø 100 mm
  • Maximale snijhoogte 200 mm
  • Snijbreedte 350 mm
  • Zaagblad minimum 3 mm
  • Zaagblad maximum 25 mm
1657619348301.png

1657619374798.png

1657619385887.png
 

Orpheo

Nieuw lid
12 jul 2022
20
6
Aalsmeer
Ja, het is een prima machine, maar ik heb er helemaal niks meer aan omdat ik volledig stop met álle houtbewerking. Ben er helemaal klaar mee. :)
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.548
1.793
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik ben best wel fan van Jet en ik vind het een mooi ding, maar ik heb al een machine uit de vorige eeuw staan omdat ik destijds geen Jet kon vinden voor een acceptabel bedrag. Jammer dat je deze nu pas weg doet :p. Wat word de nieuwe Hobby?
 
  • Leuk
Waarderingen: DaandeW

Orpheo

Nieuw lid
12 jul 2022
20
6
Aalsmeer
Ik had een eenmanszaak waarin ik gitaren maakte. Ik deed eigenlijk alles vanaf scratch, maar dát gaat veranderen. Ik kan bij vrienden hun lintzaag gebruiken; mijn freestafel en handgereedschappen houd ik, maar alle grote machines (vlaktafel, zaagtafel etc etc) gaat allemaal eruit omdat ik veel meer gebruik zal gaan maken van halffabrikaten, wanneer ik weer een gitaar zou willen maken en verkopen.

Maar eerst even alles kwijt, pas op de plaats maken en rustig nadenken over de toekomst, want ik zit mentaal volledig aan de grond :ROFLMAO::LOL:
 

Orpheo

Nieuw lid
12 jul 2022
20
6
Aalsmeer
Ik kan de beginpost niet meer wijzigen, gek genoeg, dus dan maar even zo:

Ik verlaag de vraagprijs met 200 Euro, naar

900 Euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.