Je koopt een machine nieuw (Mafell), je krijgt een exemplaar van 2017. Wat doe je?

boertje125

Oud hout
17 okt 2013
2.606
635
Veranderingen aan machines zonder een upgrade in de benaming zijn meestal verbeteringen in de portemonnee van de leverancier.

Koos

Actieve deelnemer
28 sep 2009
281
77
Amsterdam
Vraag ook eens na of er updates zijn geweest. Het kan best zo zijn dat in 9 jaar het typenummer niet veranderd is, maar dat er wel in die periode verbeteringen aan zijn gebracht. M.a.w. dat een 2026 machine beter is dan een 2017 machine. En zoek dan gelijk een een prijslijst van 2017 op.
Dit snijdt wel hout.

48rmc

Post veel
2 dec 2021
1.000
398
Middelburg
Ik zou hem terugbrengen nieuw is nieuw het is dan weliswaar een showmodel, maar dit is wel een zeer oude, staat de zaak op klappen? Uiteraard ligt het er maar net aan wat jij uiteindelijk moet betalen voor dit showmodel, laten we zeggen 40% korting van de nieuwprijs van vandaag, dan zou ik er niet over gaan soebatten, maar bij 10% zou ik zeggen lekker inleveren. Het had allemaal veel simpeler geweest als de verkoper gelijk had vermeld dat het een machine uit 2017 was.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.