Jan is een beetje ziek...en weer beter!!

luk knops

Actieve deelnemer
10 nov 2012
138
4
Roosdaal (België)
Beste mensen, ik heb slecht nieuws, maar ook goed nieuws.
Jullie hoeven niet te reageren, want iedereen heeft wel eens wat en ik wil niet zielig doen.

Het slechte nieuws is dat ik kwaadaardige lymfklierkanker blijk te hebben. (Non Hodgkin/grootcellig B-cel lymfoom.) Stadium van uitzaaiing: Score 3 (uitzaaiingen boven en onder het middenrif, organen zijn schoon)

Het goede nieuws is echter dat de hematoloog/oncoloog optimistisch en positief is! Hij zegt dat deze vorm goed te genezen is. Het wordt wel een zeer heftig jaar met 8 3-wekelijkse chemo/immuuntherapie-sessies, maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Door het gevaar van ontstekingen bij wondjes en wat dies meer zij, mag ik eigenlijk niet veel meer klussen volgens de dokter.
Dus het wordt voor mij een raar jaar.
Ik was al mijn energie en conditie al een hele tijd kwijt, maar dat komt ook goed, volgens de dokter.
Met vriendelijke groeten,
Jan
Heel veel sterkte en ik wens je een spoedig herstel toe!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
395
114
Zuidoost Brabant
Heel veel sterkte Jan!
Je bent één van de weinige forummers die ik in het echt heb ontmoet dus dat raakt me persoonlijk
Als je niet meer mag klussen moet je maar lekker ontspannen meelezen op het forum
En hopelijk word je snel weer (stukken) beter 🤞🍀
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven
Heel veel sterkte Jan!
Je bent één van de weinige forummers die ik in het echt heb ontmoet dus dat raakt me persoonlijk
Als je niet meer mag klussen moet je maar lekker ontspannen meelezen op het forum
En hopelijk word je snel weer (stukken) beter 🤞🍀
Herinner je je nog mijn opgezwollen linker been? Alle vaten en aderen bleken door de opgezwollen lymfklieren te zijn afgeknepen. Daar kwamen ze op 17 juni eindelijk achter en toen is het balletje pas verder gaan rollen.
Groeten,
Jan.
PS: Ik ben nog niet dood hoor.... Geef maar een gil als je een keer bij mij koffie wil drinken. Dan kijk ik wel hoe ik me voel ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: DitchDeurne

Enkhuizen

Actieve deelnemer
15 sep 2011
117
34
Houd vol Jan, ook al mag je niet met hout spelen, er zijn genoeg "maak" dingen die je wel kan doen, jezelf 3d ontwerpen aanleren en een 3d printer aanschaffen bijvoorbeeld heeft mij veel plezier gebracht toen ik door allergie een tijd niet aan de hobby kon.
 

DitchDeurne

Actieve deelnemer
15 okt 2015
395
114
Zuidoost Brabant
Herinner je je nog mijn opgezwollen linker been? Alle vaten en aderen bleken door de opgezwollen lymfklieren te zijn afgeknepen. Daar kwamen ze op 17 juni eindelijk achter en toen is het balletje pas verder gaan rollen.
Groeten,
Jan.
PS: Ik ben nog niet dood hoor.... Geef maar een gil als je een keer bij mij koffie wil drinken. Dan kijk ik wel hoe ik me voel ;-)
Als ik in de buurt ben dan laat ik het weten Jan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.