Interessepeiling: HBM 200 Profi Stofafzuiginstallatie

Ruben_R

Nieuw lid
26 okt 2013
11
0
Almere
Hallo,

Ik heb vorig jaar deze afzuiger gekocht, maar de ruimte die deze inneemt valt me toch een beetje tegen. Daarnaast heb ik momenteel geen machines die een 10cm aansluiting hebben voor de afzuiging, wat het geen noodzaak maakt om deze te behouden.

Ik heb deze alleen hobbymatig, sporadisch gebruikt.

Is hier interesse voor, en zo ja, wat is een redelijke prijs? Nieuw zijn ze nu 550 euro, maar weet niet meer wat ik er voor betaald heb.

mvg
Ruben
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.160
1.957
Klein-Brabant, Vlaanderen
met het oog op toekomstige plannen zou ik zo'n stofafzuiging nooit verkopen
van zodra je aan een vandikte toe bent, kan je niet zonder
om ruimte + stofzakken te besparen zijn er collega's die de essentiële onderdelen ervan af halen + die in een hoekje van hun werkhuis kwijt geraken + een cycloonfilter plaatsen
je kan 'bieden vanaf 400 € in je advertentie plaatsen' & afwachten
je woonplaats is onontbeerlijk (staat niet in je profiel)
vermeld ook of het 400 of 240V is
succes !
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zjeeraar en Boktor026

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Ik ben nog op zoek naar een stofafzuiging voor mijn vlak-vandikte bank. Liefst met de hepa filter en op 400v. Dus als de prijs en locatie interessant zijn...
 

Ruben_R

Nieuw lid
26 okt 2013
11
0
Almere
Ik ben nog op zoek naar een stofafzuiging voor mijn vlak-vandikte bank. Liefst met de hepa filter en op 400v. Dus als de prijs en locatie interessant zijn...


Dank jullie wel voor de reacties. Ik zal een paar foto's maken. Het betreft trouwens een 230v variant, met zo'n fijnstoffilter bovenop en hij staat in Almere.
Ik begrijp wat je zegt @ZotVanHout alleen ruimte is iets dat we nooit genoeg hebben (komt je vast bekend voor :)), en ondanks mijn dat mijn vrouw erg begripvol is, iets bewaren voor iets dat ik misschien ooit nog nodig heb... Maar goed, dit kan ook aan mijn 'verkoopkunsten' liggen :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.