Je zou sluitringen onder de schroeven kunnen proberen en zo eens kijken of een opvulplaatje een oplossing is. En of je je er niet aan gaat storen.
Na de aardappels vanavond, ben ik begonnen met de deur af te hangen met ringetjes van 1,5 mm dik. Daar had ik een handvol van liggen. Dat gaat prima! Deur sluit weer als voorheen en eigenlijk zie je het niet tenzij je het weet. Ik kon dat vooraf moeilijk inschatten.![]()
AXA Scharnieruitvulplaat 89x89mm 1mm - Bestel direct online!
AXA Scharnieruitvulplaat 89x89mm 1mm - Pas eenvoudig je draainaad van deuren aan door deze uitvulplaat toe te passen - Bestel direct online!www.sloterop.nl
Zou eerder zo iets doen dan ringen vanwege de drukverdeling.
Heb niet gekeken of er verschillende maten zijn.
Nou nee, maar ik bedacht hoe ik zoiets zelf zou proberen voordat ik uitvulplaatjes, waarvan ik het bestaan trouwens niet wist, zou zoeken en bestellen.@thomasz: Goed idee, ga ik proberen. Maar heb je zoiets al eens gezien of zelf gedaan?
Ik denk er net zo over.Nou nee, maar ik bedacht hoe ik zoiets zelf zou proberen voordat ik uitvulplaatjes, waarvan ik het bestaan trouwens niet wist, zou zoeken en bestellen.
En dan het liefst op een eenvoudige manier met spullen die ik heb liggen.
Fijn dat het werkt
Voor je gemoedsrust zou ik er langere schroeven in draaien.
Prima idee maar ik had niet beschreven dat de ruimte tussen deur en sponning aan de kant van de klink wel erg ruim werd. Dat is nu weer goed. Met jouw oplossing zou die ruimte blijven of zelfs een fractie ruimer worden.