Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Omwille van het contrast wou ik wel zwarte voegen.
Eerst dacht ik aan ebbenhout maar dan moest ik nog schaven/schuren als eind-behandeling maar dat gaat niet met die dunne fineer.
Daarna heb ik dan gezocht naar 'opvul' pasta maar dan wel een die wateroplosbaar was, kwestie van smossen op het fineer te kunnen schoonmaken. Uiteindelijk gekozen voor houtvuller van WoodMastic en dat valt niet tegen.
eindelijk is ook de andere deur af, ben er wel blij mee ook al zal de kast 99% vd tijd openstaan en zie ik het niet
(de verkoolde stukken in het kader zijn recup van mijn brandstempel teststuk )
Och, het is goed zoals het is. Dit was de enigste eik die ik nog had liggen en nu doet het me elke keer weer denken aan mijn testen met de gasbrander en de stempel
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.