Iemand ervaring met Licono.com voor goedkope Autodesk licenties

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.438
405
Heelsum
Ik wil een licentie kopen voor gebruik van Fusion 360, dat is bij autodesk best prijzig maar bij bijvoorbeeld Licono.com heel goed te betalen. Kent iemand dit bedrijf en krijg je hier hetzelfde als een normale autodesk licentie.

De hele suite van autodesk voor 3 jaar voor 239 euro klinkt als een aardig verhaal. Soms is wat te mooi klinkt om waar te zijn ook niet waar dus even een checkte of iemand het kent.

Deze:

• Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
550
131
Oss
Ik heb dat bedrijf in het verleden ook eens gezien. Maar had of heb al duur pakket waarom nog een erbij pakken voor gebruik van paar uur per jaar. Daarnaast heb ik nog andere pakket wat ik sowieso nodig heb.
Maar zoals ik begrepen heb kopen ze licenties op van bedrijven die stoppen of overstappen of failliet zijn deze kopen ze op en worden door hun verkocht.

Zerox

Actieve deelnemer
2 aug 2021
291
198
Echt
Ik wil een licentie kopen voor gebruik van Fusion 360, dat is bij autodesk best prijzig maar bij bijvoorbeeld Licono.com heel goed te betalen. Kent iemand dit bedrijf en krijg je hier hetzelfde als een normale autodesk licentie.

De hele suite van autodesk voor 3 jaar voor 239 euro klinkt als een aardig verhaal. Soms is wat te mooi klinkt om waar te zijn ook niet waar dus even een checkte of iemand het kent.

Deze:

Toevallig een kennis die laatst ook via een vergelijkbare website hetzelfde heeft gedaan met Inventor. Bij hem was het een succes. Echter zoals @EdZaagt ook al aangeeft kan je Fusion360 prima gratis gebruiken. De functies die er bij Pro inzitten mis je in het dagelijkse gebruik nagenoeg nooit. Ik gebruik het al 3 jaar en tot op heden pas 2 keer iets gehad waarbij ik functies echt miste.

w00t

Actieve deelnemer
11 aug 2016
65
15
Licono verkoopt 2e hands licenties. Dus dat verklaart de lage prijzen.
Ik heb in het verleden 2e hands licenties gekocht via een ander bedrijf, Licentie2go. Toen kwam het regelmatig voor dat een code niet werkte en moest je soms per code een half uur aan de lijn hangen om alles te controleren en een andere te krijgen.

rik

Post veel
8 nov 2010
862
173

Deze:

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn. Ik heb hier ook wel interesse in als het blijkt te werken.

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
161
118
Oosterbeek
Wat ik niet goed begrijp is dat het Webwinkelkeur lidmaatschap is geeindigt omdat in augustus vorig jaren geschillen niet werden opgelost, zo staat het in de link die @knotwilg weergeeft.
Dan zou ik, zeker met een tweedehands licentie, heel terughoudend worden....

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.