Houtworm: wanneer opgeven?

Belgje

Actieve deelnemer
@ZotVanHout
ik doe voornamelijk meubels "pimpen" en kleine herstelwerken kan ik er bij nemen (een losse plank, een stroeve lade, een wankel pootje,....) Heb niet de tools (noch de skills vrees ik) om een volledig nieuwe kast te maken. ik ga de situatie gewoon eerlijk uitleggen aan de klant en haar laten beslissen... maar ik vrees idd dat het sop de komen niet waard zal zijn.

regio: Waasland, Oost - Vlaanderen

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.667
2.412
Klein-Brabant, Vlaanderen
Waasland, Oost - Vlaanderen
dan zitten we niet echt ver van mekaar af
je kan waasland in je profiel zetten

ik doe voornamelijk meubels "pimpen" en kleine herstelwerken kan ik er bij nemen (een losse plank, een stroeve lade, een wankel pootje,....) Heb niet de tools (noch de skills vrees ik) om een volledig nieuwe kast te maken
we zijn complementair
van dat opkalefateren krijg ik buikpijn
hier zou ik de beuk er in zetten + buiten de voorkant een nieuwe kast maken
die voorkant is te mooi om weg te gooien
tenzij de memel ook daar in zit . . .

Belgje

Actieve deelnemer
@ZotVanHout

profiel aangepast, met linkje naar mijn instagram ook.

als de klant het niet meer wil, mag jij het komen halen! Er zitten een paar kleine gaatjes in de deurtjes maar echt niet veel en daar lijkt geen zaagsel meer uit te komen. Misschien wil mijn klant wel dat jij een nieuwe kast voor haar maakt hiermee... ?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.