houtverbindingen frezen.

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
236
55
Grönnen
Dat is wel een stevige plaat, maar wel een joekel, verkijk je daar niet op.
Prijs is goed.
Wil je die in een stuk gaan gebruiken ?
Je kunt er ook goed inschroeven, om (tijdelijke) constructies op vast te zetten.
Ik zou er dun MDF op leggen, als verlies/opoffer/snij/ed plaat.
 

H@ns

Actieve deelnemer
24 apr 2023
347
147
55
Luzy Saint Martin
Geheel offtopic en niet om lullig te doen hoor maar het bezittelijk voornaamwoord is mijn.
“Me” is een persoonlijk voornaamwoord.
Het zal me verder worst wezen maar naar mijn bescheiden mening is het erg storend als “me” wordt gebruikt waar “mijn” de juiste vorm is.
Mijn oma wees me hier al eens op in het verleden. En mijn moeder ook. Het ligt me daarom ook na aan het hart dat die vormen op de juiste wijze gebruikt worden.
Anders ga ik me daar aan te ergeren snap je?
 

rinus

Post veel
13 nov 2011
765
159
Heerde
marinusvannorel.nl
Geheel offtopic en niet om lullig te doen hoor maar het bezittelijk voornaamwoord is mijn.
“Me” is een persoonlijk voornaamwoord.
Het zal me verder worst wezen maar naar mijn bescheiden mening is het erg storend als “me” wordt gebruikt waar “mijn” de juiste vorm is.
Mijn oma wees me hier al eens op in het verleden. En mijn moeder ook. Het ligt me daarom ook na aan het hart dat die vormen op de juiste wijze gebruikt worden.
Anders ga ik me daar aan te ergeren snap je?
Ik stel voor om dergelijke goede raadgevingen in een PB te doen.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.742
1.967
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Goed verhaal, mijn/me welgemeende excuses, spelling is niet me sterkste vak aannemende dat het over een reactie van mij gaat. Als je in pb aangeeft wat ik moet veranderen doe ik dat graag als dat een groot struikelblok is.

Maar graag weer on topic want leer liever over iets wat ik leuk vind dan iets over spelling. Ik heb advies gehad om een meerlagen werkbank te doen. Dus de 4 cm berken is dan echt overkill, het word nu denk ik 18 mm berken multiplex dan 18mm mdf er volledig op verlijmd. (ideaal om in te frezen) vervolgens een hardboord van 3 mm die ik op zijn plaats hou met een randopsluiting. Als die verslijt of niet meer vlak genoeg is kan je die makkelijk en snel vervangen.

Verder mag er van mij hier wel een slotje op als dat kan? Ik heb goed advies gehad over welke frees en wat wel en niet doen.
Meeste discussies laten we hier open. Soms komen er later nog aanvullingen of willen mensen vervolgvragen stellen op het gezegde.
 
  • Leuk
Waarderingen: pieter hansweert

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
236
55
Grönnen
Ik stel voor om alle taaldingetjes te verwijderen.
Is dat een goed idee, doen we allemaal mee ?
We hebben het gezien nu, eventueel een apart onderwerp er over maken (ik weet er nog wel een paar).

== dit bericht zal ik dus ook weer weg halen als we allemaal mee doen ==
 
  • Leuk
Waarderingen: pieter hansweert

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.326
2.038
Klein-Brabant, Vlaanderen
Ik stel voor om alle taaldingetjes te verwijderen.
Is dat een goed idee, doen we allemaal mee ?
We hebben het gezien nu, eventueel een apart onderwerp er over maken (ik weet er nog wel een paar).

== dit bericht zal ik dus ook weer weg halen als we allemaal mee doen ==
voor mij mag ieder op zijn beurt in de rand een kleine bemerking maken of een tip geven
we leggen allemaal onze accenten iets anders
dat kleurt de samenleving
zo lang we er niet op door blijven drammen
 

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
236
55
Grönnen
Hmmm, ja, daar ga ik even over nadenken.
Maarrrr, wat mij steeds vaker opvalt ( hier en op ander fora ) het compleet aanhalen van het vorige bericht, dat voegt echt niets toe. ( buiten dat ik het nu niet meer weg kan halen )

Het is ook jammer dat fora geen vertakkingen kennen, zoals dat met usenet wel het geval is.

Einde hier over.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: pieter hansweert

pieter hansweert

Nieuw lid
16 mei 2024
13
4
hansweert
Ok misschien raakte ik enorm geïrriteerd, heb ik eindelijk een plaats waar goed meegedacht werd wordt er zo een onzin opmerking over spelfouten gegeven. Om die reden had ik liever het onderwerp afgesloten en rest van de vragen via google opgelost. Wat ook jammer zou zijn, zeker omdat ik enorm vaak op oude onderwerpen uitkom. Nu moet ik overal over nadenken en uitzoeken hoe ik het schrijf. Ik ga morgen alles verwijderen want me onderwerp is nu niet duidelijk meer. Hopelijk kunnen we daarna weer gewoon verder waar we goed in zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.