Ik heb een mail gekregen voor een uitnodiging met gratis kaartje. Vandaar de vraag.Zoals ik het lees moet je uitgenodigd worden door een deelnemend bedrijf , hoe laat dat in z'n werk als hobbyist?
De organisatie zelf geeft in hun nieuwsbrief de code, maar ook vanuit verschillende standhouders waarvan ik een nieuwsbrief ontvang heb ik op die manier al een code in m’n mailbox gekregen.Zoals ik het lees moet je uitgenodigd worden door een deelnemend bedrijf , hoe laat dat in z'n werk als hobbyist?
Ik heb van diverse bedrijven een mail gekregen om te komen. Ik kan je wel aanmelden als "medewerker".Zoals ik het lees moet je uitgenodigd worden door een deelnemend bedrijf , hoe laat dat in z'n werk als hobbyist?
Voor zover ik heb gezien zijn merken zoals felder en Scm niet vertegenwoordigd op de beurs. Als het wel zo is hoor ik dat graag!Ik heb een kaartje. Ik wil gaan kijken naar een formaatzaag scm2c of een harvey tafel. Hammer vvd bank.
Daarna overleg met het ministerie van financiën. Wat er dan mogelijk is, zien we wel. Het hok waar de machines in moeten moet nog gebouwd worden. Ik verwacht wel dat er heel veel groot spul staat.
Ik denk dat het als bedrijf redelijk makkelijk is om een gratis introducee mee te nemen.Zoals ik het lees moet je uitgenodigd worden door een deelnemend bedrijf , hoe laat dat in z'n werk als hobbyist?
Heb je een pb gestuurd.Ik heb van diverse bedrijven een mail gekregen om te komen. Ik kan je wel aanmelden als "medewerker".
Doe maar een PB, dan kunnen we kijken wat er mogelijk is.