Houten speelgoed

JohnW11

Nieuw lid
14 jun 2024
7
0
Tilburg
Ik wilde laatst wat speelgoed kopen voor mijn kleinzoon en kwam een Haagse blokkenset tegen, maar deze zijn dus verdomd duur. Is dit dan van speciaal hout gemaakt waardoor het zo duur is of ligt het ergens anders aan?
Want het lijkt me prima zelf te maken. Toch is het overal waar ik kijk zo duur.

G.G.

Actieve deelnemer
20 aug 2024
87
36
Wezep
Is van beukenhout zoals wel vaker bij kinder speelgoed.
Er zit ook aardig wat hout in hoor. zie ook afmetingen en aantallen

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.159
969
Enschede, Twente
Dit product is volgens mij bedoeld voor speelzalen en kleuterscholen. Een heel andere schaal dus. Qua mooie blokkendozen kun je voor rond de 80 euro veel vinden, bijvoorbeeld bij Manufactum.

G.G.

Actieve deelnemer
20 aug 2024
87
36
Wezep
Dit product is volgens mij bedoeld voor speelzalen en kleuterscholen. Een heel andere schaal dus. Qua mooie blokkendozen kun je voor rond de 80 euro veel vinden, bijvoorbeeld bij Manufactum.
Klopt, maar volgens mij is dat juist de definitie van die Haagse blokken dat ze zo groot zijn.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.653
2.407
Klein-Brabant, Vlaanderen
Is dit dan van speciaal hout gemaakt waardoor het zo duur is of ligt het ergens anders aan?
Want het lijkt me prima zelf te maken.
vraag x aanbod
er zitten aardig wat stukken in
is de vraag klein, dan kan je geen series zagen & is automatiseren geen optie
ik vermoed dat het niet enkel om zagen gaat, maar ook om schuren, afronden + behandelen
voor 1.000 euro zou ik er nog niet aan denken om op bestelling 1 set te maken

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.