Ik zou gisteren nog een vervolg plaatsen , maar dat is er niet van gekomen . Daarom bij deze :
Even de ster passen
Met mijn zelf geknutselde digitale hoogte meter (van de action) voor de gein op 3 plaatsen de diepte eens gecontroleerd . Dat kon in dit geval , omdat de taster bovenaan de displayhouder nog zo'n 10 à 12 mm uitstak . Perfect , precies de diepte die ik wilde !
Ik ben toen - vóór het frezen - wel ruim een half uur bezig geweest om de juiste diepte in te stellen op de Dremel .
N.B. Ik heb de 3 foto's bewust gekanteld laten staan .
De halve sterren lijmen op de houder plankjes . Ieder met een gewicht van 4 kg , gewoon ....... omdat ik die had liggen .
Reeds geschuurd met K120 - K180 en K240 en nu voor de eerste keer in de hardwax olie .
Zo óók de houder :
Ik had middenin een centergaatje geboord , weet je nog ? Omdat ik niets kan maken/draaien van 1,2 mm , heb ik deze gaatjes opgeboord naar 6 mm en daar toen houten stokjes voor gedraaid en deze erin gelijmd . De buitenkant heb ik licht afgerond met een kwartrond freesje om een donkere rand te krijgen . Hier staan de onderzetters al 2-3 maal in de hw olie en zijn dus klaar .
Zo dadelijk maak ik deze post af met het restant van de foto's .