Houtdraaier gezocht regio West- Vlaanderen, België

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Dag Maricolino,
ons forumlid @sirjacobsd woont in West-Vlaanderen en is misschien wel geïnteresseerd in dit klusje. Je kan hem eens een pb sturen. En anders eens horen bij Radius, de vereniging van houtdraaiers.
Een gans schaakspel draaien is wel arbeidsintensief. Als het klassieke schaakstukken moeten zijn, kun je beter iets kopen. Als het moet gemaakt worden naar specificaties, heeft die vriend daar hopelijk wat budget voor over.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Mag ik aannemen dat je dan het schaakbord zelf gaat maken? Misschien is het wel een idee om alles zelf te maken, ook al heb je geen draaibank? Dit heb ik paar dagen geleden gemaakt (tijdens een online vergadering :D) met een simpel houtsnijmesje:

IMG_20210125_155612.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Boldore900

Boldore900

Nieuw lid
26 jan 2021
1
0
Hallo,
Ik heb een mooie draaibank met copy systeem, maar ik geraak er niet aan uit hoe dit in feite werkt, want heb al geprobeerd om copy te draaien maar vind er niks aan en heel onhandig, kijk naar mijn draaibank, is een holzmann DK 1300, kan er iemand mij daarmee helpen, gr Willy
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.