Masave zal vast duurder zijn dan andere mogelijkheden om aan hout te komen. Maar vergeet niet dat kwaliteit, service, zijn tijd, en jouw tijd ook geld waard zijn. Hij levert waar anderen dat niet doen. Geen verzoek is hem te klein. En hij denkt met je mee. En als er iets met het product is, dan zal hij daar geen strijd van maken. Bovendien heb ik op dit forum of elders nog nooit gezien dat iemand ontevreden was met wat hij geleverd heeft. Nou kan dat natuurlijk ook best aan mijn geheugen of roze bril liggen, maar je kunt het zelf ook controleren door in het archief hier te zoeken. Wat ik je wel kan vertellen is dat ik al een aardig tijdje hout bij Rick koop in, voor een particulier, redelijk grote hoeveelheden en daar echt nooit spijt van heb gehad.
[Edit] @Suar : bij nalezen klinkt dit bijna als een aanval. Zo is het niet bedoeld hoor! Het is meer dat ik (als voormalig ondernemer) vaak zie dat mensen vergeten wat er allemaal bij komt kijken om een goed product te leveren en zich dan blind staren op alleen de prijs. Nogmaals sorry als je je persoonlijk aangevallen zou voelen door mijn post.
[Edit] @Suar : bij nalezen klinkt dit bijna als een aanval. Zo is het niet bedoeld hoor! Het is meer dat ik (als voormalig ondernemer) vaak zie dat mensen vergeten wat er allemaal bij komt kijken om een goed product te leveren en zich dan blind staren op alleen de prijs. Nogmaals sorry als je je persoonlijk aangevallen zou voelen door mijn post.