Hout laten vlakken omgeving Geldermalsen / Midden-Nederland

Mobilae

Nieuw lid
28 sep 2020
2
0
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar iemand, bij voorkeur in de omgeving van Geldermalsen (straal van 25km, dus grofweg van Den Bosch tot Utrecht), waarbij ik wat hout kan komen vlakken / op dikte maken. Uiteraard tegen vergoeding. Het gaat om zo'n 10 stukken hout (met name Esdoorn, Palissander, Mahonie) die gevlakt moeten worden en op dikte gemaakt moeten worden. Als er ook een vandikteschuurmachine is om wat dunnere stukjes op dikte te maken is het helemaal top (maar is niet per se nodig). Het gaat om stukken met een breedte van maximaal 200mm. Er kan wat 'moeilijk' hout bij zitten (bijvoorbeeld gemoesteerd Esdoorn) dus de machine moet hier wel een beetje mee om kunnen gaan.

Ben je of ken je iemand die mij hiermee kan helpen? Dan hoor ik graag van je! Alvast bedankt.
 

't Wolt

Actieve deelnemer
2 dec 2018
269
13
Amersfoort
www.twolt.nl
Ik mag je op mijn werkplaats (Zeist) niet de machines laten gebruiken ivm afspraken met de collega's, maar kan natuurlijk wel even voor je vlakken. Ik reken dan alleen wel een uurtarief, het is tenslotte mijn broodwinning. Pm me even met de hoeveelheden voor details.
 

Blue

Actieve deelnemer
5 jun 2013
29
3
Utrecht
In Utrecht heb je de Stadswerkplaats, waar je terecht kunt voor alles hout gerelateerd. Denk aan Schulpzaag, Formaatzaag, Lintzaag, Afkortzaag, Vandiktebank, Vlakbank, Bandschuurmachines etc, etc. Op vrijdag en zaterdag zijn ze van 9 tot 17 geopend voor eenieder die met deze machines om kan gaan. Voor meer informatie: www.stadswerkplaatsutrecht.nl
 

klauterkamer

Actieve deelnemer
21 dec 2014
213
15
culemborg
Je kunt ook even contact opnemen met de cooperatie van makers in culemborg. Ik ben er de aankomende dagen niet maar er zijn zeker collega's die dit voor je kunnen doen. We hadden ook een open werkplaats maar dat is even stopgezet. Voor info kun je het beste even op de site kijken.
Groeten, dirkjan
 

Mobilae

Nieuw lid
28 sep 2020
2
0
Dank voor de reacties! De opties in Culemborg en Utrecht vind ik ook zeker interessant, hier kan ik wel wat mee 👍
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.