Hout afwerken

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.390
2.935
Gaanderen
Ik heb het gluboost wel hier staan. Werkt beter dan gewone ca. Ik kan nu in 4 lagen afwerken. Het opbrengen van alle ca vergt oefening. Van de normale ca heb ik 8 lagen nodig en veel langere wachttijd want ik gebruik hierbij geen versneller.
Het grote nadeel van gluboost is de prijs.
Ik breng het op met een stukje hobbyschuim.
 
  • Leuk
Waarderingen: John1969

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
143
69
‘s-Hertogenbosch
Ik heb het gluboost wel hier staan. Werkt beter dan gewone ca. Ik kan nu in 4 lagen afwerken. Het opbrengen van alle ca vergt oefening. Van de normale ca heb ik 8 lagen nodig en veel langere wachttijd want ik gebruik hierbij geen versneller.
Het grote nadeel van gluboost is de prijs.
Ik breng het op met een stukje hobbyschuim.
Zijn idd flinke prijzen die gehanteerd worden €31,- tegenover €6,95 per 56 gram🤔
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.960
975
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Ik heb het gluboost wel hier staan. Werkt beter dan gewone ca. Ik kan nu in 4 lagen afwerken. Het opbrengen van alle ca vergt oefening. Van de normale ca heb ik 8 lagen nodig en veel langere wachttijd want ik gebruik hierbij geen versneller.
Het grote nadeel van gluboost is de prijs.
Ik breng het op met een stukje hobbyschuim.
Grote kans dat het verschil met name in de versneller zit. Plus het feit dat ze een dikke en een dunne CA combineren. Dikke CAs zijn vaak moelijker te vinden, en er is meer variatie in. Maar de belangrijkste trigger voor mij was het fiet dat het product claimt self-leveling te zijn terwijl het filmpje duidelijk een sinaasappelhuid toont die pas met schuren verdwijnt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.