Holzwerken live

twdi

Post veel
15 jul 2019
845
130
Sterksel
Is er iemand die vorig jaar naar Holzwerken live geweest is toevallig?

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.136
269
Doetinchem
Voor mij zeker, maar ik werd betaald om daar te zijn en dan is het heel interessant. Dit jaar mocht ik weer, maar nu ging het niet omdat er al een cursus gepland stond... En het iets van 7 uur rijden om er te komen, als bezoeker zou me dat te veel zijn...
Dit bericht is overigens lekker mosterd na de maaltijd, want vandaag was alweer de laatste dag van Holzwerken live... :)
Volgend jaar DFT in Ebbs, daar zou ik zeker naar toe gaan als bezoeker! DFT2026 – Die Website zum Drechslerforumstreffen 2026 in Ebbs/Tirol

• Leuk
Waarderingen: kees poortman

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.935
3.784
Gaanderen
Ik heb enkele keren de DFT samenkomsten bezocht. Enkele jaren geleden was er ook een in Ebbs.
Dat vond ik de beste van alle die ik heb bezocht. Ja, ik had ook gezorgd dat ik toevallig in die buurt op vakantie was. Drie dagen vond mijn vrouw te lang maar twee dagen is ook lang genoeg.

Ik heb ook vernomen dat op holzwerken live de vacdogs te zien waren. Deze worden nu ook door sautershop.com verkocht. Er zullen nog wel meer dealers volgen denk ik.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.