Holdfast & benchdogs

Paul90

Actieve deelnemer
25 jan 2021
463
202
Update: het is erg druk, maar ik heb nu de tijd genomen. De Smid is van aanpakken, dus hij gaat 20 holdfasts en 10 benchdogs maken, voor 19mm gaten. De kosten vergelijkbaar met eerder, maar dat weet ik nog niet precies.
Ik hou jullie (sneller) op de hoogte :)
Alvast bedankt voor het initiatief. Dat is bij elkaar dan een mooie bestelling geworden.

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
575
356

Bijlagen

• IMG_0835.jpeg
    IMG_0835.jpeg
    84,2 KB · Weergaven: 41
  • IMG_0838.jpeg
    IMG_0838.jpeg
    86,2 KB · Weergaven: 41
  • IMG_0837.jpeg
    IMG_0837.jpeg
    63,6 KB · Weergaven: 39
  • IMG_0836.jpeg
    IMG_0836.jpeg
    121 KB · Weergaven: 38

Wim H

Nieuw lid
4 aug 2013
6
1
Apeldoorn
19mm moet ook lukken hoor. 't is handwerk dus kan altijd wat bij of af.

Goeie vraag... ik heb ze nog niet veel gebruikt. Ik heb ze in november 2022 laten maken, in december 2022 een ander huis gekocht, en dat compleet verbouwt tot december 2023. Daarna de schuur gebouwd, deze staat net en de werkbank is nu 2 weken terug in de schuur. Dus ik ga binnenkort weer aan de gang met het spul, eerst alles op de plek krijgen... :)

voor wat ik er toen mee heb gedaan beviel het erg goed en simpel; klap erop en vast, klap erop en los..
Ik heb interesse voor 3 of 4 holdfasts. Moet het nog even afstemmen met iemand anders.

Sander_H

Actieve deelnemer
3 aug 2020
27
4
Voorburg

Oh, zijn er nog bij te regelen? Want ik had er ook om 2 gevraagd, maar Sjoerd gaf aan dat er niet meer holdfasts waren. Dus mocht het nog mogelijk zijn, graag!

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
575
356
Als verduidelijking, ik ben op dit moment 'uitverkocht', dus nee er is nu niet meer.
MAar ik proef al wel interesse op het forum dus wellicht binnenkort nog een serie laten maken?

• Leuk
Waarderingen: Sander_H

cleopatra

Nieuw lid
4 jan 2021
23
19
Apeldoorn
Ik denk dat de holdfasts zich snel gaan vervelen zonder kleine broertjes of zusjes, dus ik moet er sowieso een paar benchdogs bij hebben.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.