Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben decorlijsten aan het plaatsen in een haakse hoek, hetzij dat de rechter zijde onder een hoek (daar is een trap) naar beneden gaat.
Is er een "oplossing" hoe te zagen zodat ik geen ongelijke delen (breedte)heb en toch een verstek?
je kan de hoek uitmeten, en door 2 delen
ik denk ooit een hulpstuk van wolfcraft gekocht te hebben, dat je op de volledige hoek instelt, en waarbij automatisch een halve hoek gevormd wordt, waarin je de handzaag kan plaatsen
@ZotVanHout : dat is voor het horizontale vlak.
De vraag gaat over een trap die naar beneden gaat, waardoor de decorlijst ook schuin naar beneden moet.
De foto's hierboven laten voorbeelden zien van een strip die naar boven gaat.
@ZotVanHout : dat is voor het horizontale vlak.
De vraag gaat over een trap die naar beneden gaat, waardoor de decorlijst ook schuin naar beneden moet.
De foto's hierboven laten voorbeelden zien van een strip die naar boven gaat.
Inderdaad met recht stukje is de enige mooiere oplossing. Direct is gewoon onmogelijk lijkt me, alle hoekjes geprobeerd nu...
Bedankt voor tip, zeker met die afbeelding erbij, duidelijk...
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.