Ik ben hobbyist, en maak vooral dingen omdat (als) ik ze nodig heb. Nu, ik heb eigenlijk problemen met het maken van lades. Als ik eerst een "bakje" maak waar ik dan een front op schroef (van binnenuit) heb ik geen problemen, maar die schroeven storen me wel. Vorige week meermaals een lade willen maken voor een nachtkastje dat ik aan het maken ben voor mijn dochtertje, zonder "dubbele" front en telkens opnieuw was de lade scheluw, aan de ene kant liep die mooi op de geleider en aan de andere kant zweefde die 0.5 cm boven de geleider.
Had ze telkens met domino's gemaakt, zoals ik anders ook doe om "het bakje" te maken.
Ik begrijp niet wat er mis gaat. Gezien ik in de toekomst nog lades wil maken hoop ik dat iemand mij kan helpen...
Of is er een methode om de frontjes te bevestigen ad "bakjes" zonder schroeven te gebruiken?
Of moet ik mij zo'n ding aanschaffen om zwaluwstaarten en vingerlassen te frezen?
Had ze telkens met domino's gemaakt, zoals ik anders ook doe om "het bakje" te maken.
Ik begrijp niet wat er mis gaat. Gezien ik in de toekomst nog lades wil maken hoop ik dat iemand mij kan helpen...
Of is er een methode om de frontjes te bevestigen ad "bakjes" zonder schroeven te gebruiken?
Of moet ik mij zo'n ding aanschaffen om zwaluwstaarten en vingerlassen te frezen?