Bedankt!, ook een optie, het is nog even de vraag welke kleur het mooiste zou staan, ik heb de afwerking nog niet duidelijk voor ogen dus mooi dat er meerdere opties zijn.Klopt. Dit zijn alleen de inserts. Die zitten verzonken in de plank. Daar kun je dan de schroef indraaien zodat ie wel afgewerkt is maar niet op het hout blijft zoals met een kraalring. De originele foto staat waarschijnlijk ergens op een harddisk dus kan geen betere kwaliteit posten maar hier een closeup van een andere plank met dezelfde inserts (met niet een heel fraaie schroef) De 'sleuf' die je ziet is overigens een reflectie. De inserts zijn glad.
Thanks, die ga ik even halen, handig om in elk geval zoiets even op voorraad te hebben in mijn asssortimentsdozen met schroeven, moertjes ringen veertjes etceteraJe verwacht het niet bij de praxis:
![]()
Vynex Spaanplaatschroef Messing Verzonken Kop - 12x12mm - 9 stuks
<p>Werk je schroefverbindingen strak af met de Vynex schroefafdekkapjes van gepolijst messing, perfect om zichtbare schroefkoppen in meubels en wanden op een stijlvolle manier te verbergen.</p> <b>Algemene Omschrijving</b> <p>De Vynex schroefafdekkappen met een diameter van 12 mm zorgenwww.praxis.nl
hmmm..volgens mij zijn die nergens op voorraad.
Ook top, die laat ik ook even komen, dan kan ik wat vergelijken qua maatvoering en look&feel van de opties die ik hebOf zoiets op