Hoe Excel bestand in post plaatsen?

T

The Freeman

Guest
Beste Woodworkers,

Ik probeerde mijn gemaakte Excel bestand in een post te plaatsen maar dat lukt niet. Als ik attach files doe en naar het bestand ga dan is hij grijs gemarkeerd waardoor ik hem niet kan selecteren.

Is het mogelijk om op een andere manier mijn Excel bestand in een post te plaatsen?
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Beste Woodworkers,

Ik probeerde mijn gemaakte Excel bestand in een post te plaatsen maar dat lukt niet. Als ik attach files doe en naar het bestand ga dan is hij grijs gemarkeerd waardoor ik hem niet kan selecteren.

Is het mogelijk om op een andere manier mijn Excel bestand in een post te plaatsen?
Een omweg is een screenshot plaatsen

Ah ik begrijp dat je wilt dat er in gewerkt kan worden...dan is onderstaande waarschijnlijk handiger
 

Mark84

Actieve deelnemer
20 mrt 2018
59
18
Arnhem
Zou je niet om het makkelijk te houden beter een Google Doc link kunnen sturen zoals hieronder?

het kan trouwens misschien nog wel makkelijker als je wil via een vragen formulier.. als je hulp nodig hebt / laat het vooral weten... sorry wellicht ongevraagd, maar al even snel mooi formulier in elkaar gezet :)

 
Laatst bewerkt:

Mark84

Actieve deelnemer
20 mrt 2018
59
18
Arnhem
Zo’n Google doc of forum lijkt mij het handigste.
Ik ben zelf niet geneigd e-mailadressen te publiceren in documenten waar hele wereld aan kan. Ik stel voor om identificatie via forumnaam ipv e-mail te doen.
Bessey lijmklemmen

Dit zou dan het alternatief zijn en dan kan je het dus anoniem doen.

Welke opties zijn eventueel nog wenselijk want dat kan ik zo aanpassen
 
T

The Freeman

Guest
@Mark84 Bedankt voor je voorstel. Ik voel er echter niet veel voor om het via Google docs te doen. In een andere post heb ik twee oplossingsrichtingen aangegeven.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.