Bedankt voor al jullie fijne woorden. Ik moet zeggen dat mijn vrouw en ik echt geschokt zijn van zowel de hoeveelheid steun die we krijgen, als de hoeveelheid mensen die iets gelijkaardigs hebben meegemaakt.
We dachten oorspronkelijk dat een kindje begraven van die leeftijd (laten we zeggen 20-35weken zwangerschap) niet ZO erg veel voorkomt, maar ondertussen heb ik weet van minstens 15 of zelfs 20 koppels die jammer genoeg iets gelijkaardigs doorgemaakt hebben.
Vandaag was de crematie. Een korte en eenvoudige dienst onder familie (enkel onze ouders, broers en zussen) die we zelf in elkaar gestoken hebben, waarmee eigenlijk alles gezegd was. Een mooi afscheid, maar weeral een érg moeilijke dag. Ook ons zoontje van 2.5 was erbij, en hij begrijpt het echt helemaal. Zijn zusje is "een sterretje geworden", en na de dienst hebben we enkele ballonnen opgelaten die "naar baby zusje" gaan. Nu het donker is zijn we net even buiten gaan kijken en heeft hij aangewezen welk sterretje nu precies zijn zusje is