op vraag van jaap in mijn voorstel topic ( http://www.woodworking.nl/viewtopic.php?f=3&t=2701&start=0 ) ben ik dus vandaag wat foto's gaan nemen bij mensen waarvoor mijn vader nog meubels heeft voor gemaakt . en zo heb ik ook weer een leuke babbel gedaan met die mensen
ik ga beginnen bij enkele dingen van bij ons thuis die mijn vader vroeger heeft gemaakt.
en omdat we een huis meestal binnengaan langs de voordeur zal ik hiermee beginnen.
de garagepoort.
onze trap.
de binnendeuren.
kast voor de jassen en schoenen.
aquariummeubel in de living.
houten geraamte in de living.
alles wat je op deze foto ziet heeft hij zelf gemetst en voorzien van de houten afwerking.
dit was het voor bij ons thuis , dan gaan we nu bij de buren waarvoor hij een mooie
eetkamer heeft gemaakt, de hoeken van de aquarium komen ook voor bij de meubels.
dan enkele straten verder heeft hij ook een voordeur, binnendeur en kast voor
de jassen gemaakt.
en dan terug een paar straten verder heeft hij een volledig massief eiken living gemaakt.
de tafel heeft hij gemaakt , de stoelen niet.
dit zijn al de foto's die ik vandaag heb kunnen verzamelen , natuurlijk heeft hij nog
veeeel meer dan dit gemaakt maar ik kan helaas niet van alles gaan foto's nemen.
dan heb ik nog een paar foto's van mijn werkstukjes die ik laatst heb gemaakt.
onze eettafel.
en vorige week zondag eens onder het afdak bij het brandhout gaan zoeken naar
mooi hout en daar zijn deze 2 stukjes uit gekomen ( moeten wel nog afgewerkt worden).
een bandsawbox
en een soort van vaasje voor 3 bloemen , bovenaan ga ik nog 3 gaatjes boren waar ik
plastieken buisjes ga in steken zodat er water bij de bloemen kan gedaan worden.
en dit is het dan , voor de volgende fotosessie moet ik eerst mijn combine geleverd krijgen
vooraleer ik aan een badkamermeubel kan beginnen voor bij ons thuis.
groetjes
ruben
ik ga beginnen bij enkele dingen van bij ons thuis die mijn vader vroeger heeft gemaakt.
en omdat we een huis meestal binnengaan langs de voordeur zal ik hiermee beginnen.
de garagepoort.
onze trap.
de binnendeuren.
kast voor de jassen en schoenen.
aquariummeubel in de living.
houten geraamte in de living.
alles wat je op deze foto ziet heeft hij zelf gemetst en voorzien van de houten afwerking.
dit was het voor bij ons thuis , dan gaan we nu bij de buren waarvoor hij een mooie
eetkamer heeft gemaakt, de hoeken van de aquarium komen ook voor bij de meubels.
dan enkele straten verder heeft hij ook een voordeur, binnendeur en kast voor
de jassen gemaakt.
en dan terug een paar straten verder heeft hij een volledig massief eiken living gemaakt.
de tafel heeft hij gemaakt , de stoelen niet.
dit zijn al de foto's die ik vandaag heb kunnen verzamelen , natuurlijk heeft hij nog
veeeel meer dan dit gemaakt maar ik kan helaas niet van alles gaan foto's nemen.
dan heb ik nog een paar foto's van mijn werkstukjes die ik laatst heb gemaakt.
onze eettafel.
en vorige week zondag eens onder het afdak bij het brandhout gaan zoeken naar
mooi hout en daar zijn deze 2 stukjes uit gekomen ( moeten wel nog afgewerkt worden).
een bandsawbox
en een soort van vaasje voor 3 bloemen , bovenaan ga ik nog 3 gaatjes boren waar ik
plastieken buisjes ga in steken zodat er water bij de bloemen kan gedaan worden.
en dit is het dan , voor de volgende fotosessie moet ik eerst mijn combine geleverd krijgen
vooraleer ik aan een badkamermeubel kan beginnen voor bij ons thuis.
groetjes
ruben