Ken ik niet, maar ga eens even googlen en overleggen met de schoonheidscommissie of ze dat wel wil.Als het maar voor even is: waarom geen kunststof schapengaas met prikpennen?
mooi is anders, maar het is in elk geval snel.
Ken ik niet, maar ga eens even googlen en overleggen met de schoonheidscommissie of ze dat wel wil.Als het maar voor even is: waarom geen kunststof schapengaas met prikpennen?
mooi is anders, maar het is in elk geval snel.
Je wilt naast een vijver iets hebben wat stevig en star is. Los gaas, of een flexinet/schriknet zoals jij bedoelt, gaat doorbuigen of omvallen als een kind er tegenaan leunt, waardoor ze alsnog er overheen kunnen vallen en in de vijver terecht komen. Dan is het juist nog gevaarlijker dan zonder (schijnveiligheid).Als het maar voor even is: waarom geen kunststof schapengaas met prikpennen?
heb inderdaad aan roosters gedacht maar kan het moeilijk (bijna) onzichtbaar wegleggen. Het blijft een moeilijke keuze, omdat het inderdaad maar voor paar jaar is, maar een permanent iets is geen optie.Dat rooster wat eerder werd genoemd is eigenlijk de beste oplossing. Ook gelijk goed tegen reigers.
Je zou het rooster ook net onder water kunnen leggen in de vijver. Dan zie je er niks van maar wellicht wat moeilijk met waterlelies erin. Kind kan er wel in vallen maar niet verdrinken.
Zo'n hek ga je geheid een keer vergeten terwijl net de tuindeur open staat. Ga je zo'n hek helemaal optuigen als je kinderen even gauw op visite komen of enkel als de kleinkinderen blijven logeren bijv.
En met een paar jaar is het niet meer nodig. Hoop werk om zo'n hek dan te maken. Zou ik nog eerder iets permanents maken voor die paar jaar dan elke keer dat hele hekwerk opvouwen en opbergen.
Maar toen ik klein kind was hadden mijn ouders ook een vijver en voor zover ik weet ben ik daar nooit ingevallen.
Ook goede tipAls wij met de kinderen naar mijn schoonzus gaan krijgen de kinderen in de zomer gewoon een zwemvest om, zij woont namelijk aan het water, compleet met boot
Zeker als er bezoek is, hebben we moeite om twee jonge onderzoekers constant in het oog te houden.
Dat had ik vroeger ook toen de kinderen klein waren (en ik nog een vijver had).Je zou het rooster ook net onder water kunnen leggen in de vijver. Dan zie je er niks
Dat het niet zo mooi kijkt zou mij een zorg wezen.Dat had ik vroeger ook toen de kinderen klein waren (en ik nog een vijver had).
Kan je niet vergeten, kan niks mee gebeuren...ik had het zo sterk gemaakt dat ik over het water kon lopen....ook leuk
Lijkt me niet zo'n goed idee. hahaReigerschrik is er in verschillende soorten van schrikdraad tot een bewegingsmelder die de reiger met water weg spuit. Werkt ook goed bij kleine kinderen. Mijn broer is na 50 jaar nog steeds niet vergeten dat hij op schrikdraad plaste. Ik zou er nog wel een keer goed over nadenken of je het gaat toepassen.
Ben het er helemaal mee eens. ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven.Dat het niet zo mooi kijkt zou mij een zorg wezen.
Het belangrijkste is dat er niks kan gebeuren.
Ja je moet goed op je vissen passen.Ben het er helemaal mee eens. ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven.
N.B.
Ook mijn schrijnwerkersoog verliest hen niet uit het oog.
Ik denk dat dat lastiger mikken is dan een paar (eerder genoemde) kruishengen in elkaar te mikken...... en vleugelbouten die ik rampamoeren draai die in de palen zitten.
Zou kunnen zijn, maar dan heb ik niks meer te makken door dat makkelijk mikken. Kruishengen zijn stuk duurder dan hoekje en boutje.Ik denk dat dat lastiger mikken is dan een paar (eerder genoemde) kruishengen in elkaar te mikken...