De goedkope slijpstenen heb ik er een stel van in gebruik. Die voldoen prima. Helaas hebben ze het model veranderd. Ze passen nu niet meer op de creusen machines. Ik heb veel boren in wat minder gangbare maten. Die doen het ook goed. Viltschijven, lappenschijven. Vroeger ging ik er eens in de zoveel tijd heen en kocht wat dingen die ik kon gebruiken. Ik ben er nu al een hele tijd niet meer geweest. Als ik toch de helft online moet kopen, bestel ik alles wel op amazon DE. Heb ik betere ervaringen mee. En ze hebben ook een groter assortiment en vaak goedkoper.
Chevy66 bedankt voor je reactie en het delen van je ervaring. Het is altijd fijn om te weten, wat wel, en niet goed is. Bij mijn laatste bezoek heb ik van die HBM slijppasta (3 kleuren) meegenomen werkt goed en de prijs is beduidend lager dan die van bijvoorbeeld Veritas. Om wat voor boren gaat het, staal, houtboren,...?? Zelf ben ik "op zoek" naar houtboren oplopend in halve mm voor mijn kolomboor. Ja vaak is Amazon redelijk gunstig qua prijs, en boven de €20 euro is het gratis verzenden, plus niet te vergeten retourzending is ook vaak gratis, kortom wat zoekt men in een bedrijf als die van HBM????? Als ik toevallig in de omgeving van Moordrecht ben, is het wellicht de moeite waard, om eventjes binnen te stappen als iets blijkt dat wel oke is, zo niet, dan rij ik er hard aan voorbij.