HBM paneelzaag - Facebook koopje

WZN

Actieve deelnemer
23 nov 2024
36
25
Bruinisse
Niet mijn advertentie en verder geen relatie tot de verkoper, maar kom een mooie koopje tegen op FB, dus voor de mensen in België en of het zuid/westen van NL misschien de moeite waard.

(Zie foto/bijlagen)

Bijlagen

• Screenshot_20260727-165859_Facebook.jpg
    Screenshot_20260727-165859_Facebook.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 39
  • Leuk
Waarderingen: Droeloe

WZN

Actieve deelnemer
23 nov 2024
36
25
Bruinisse
Jammer dat het zover weg is. Voor 250 had ik het weleens willen proberen
Dat is voor mij ook het geval helaas, het is bijna 2 uur rijden 1 kant op, daar waar ik meestal pas 19:30 thuis kom wordt het weer nachtwerk..
Ook heb ik er geen ruimte voor in mijn kleine 3x5 werkplaats..

Al had ik het wel op een pallet in mijn loods kunnen stallen, €250 is wel echt een koopje dus opzicht geen zonde om alvast te kopen voor het geval ik naar een groter werkplek zou kunnen.

Maargoed, haast haast en weer moeilijk doen om hem op te bergen is het mij net niet waard.

WZN

Actieve deelnemer
23 nov 2024
36
25
Bruinisse
Alle waar is naar zijn geld en dat geldt zeer zeker voor HBM machines!!!
Dat is zeker waar, echter zul je vrij weinig jong gebruikte zaagtafel met een roltafel vinden voor die prijs.

Iemand die zich een beetje boosmaakt en de machine goed afstelt en een kwalitatief blad erop steekt zal zeker een beter resultaat mee boeken dan met een gemiddeld bouwplaats zaagtafeltje..

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.